Summernights

Kör lösenordsskyddat, ett tag i alla fall. Det är ingen som läser skiten ändå haha. ;D

I torsdags var jag på bio med Miranda o Camilla. Vi såg nya Ice Age, femman. Den var lite småkul men det hade nog ändå räckt med fyra filmer. Fyran var typ bäst, med roliga granny. Men denna var inte alls lika kul. Gott med biosnacks är det i alla fall alltid. ;)

Jag o Marias dotter på jobbet, sjukt gullig tjej! Hänger med oss ute i receptionen och ställer massa roliga frågor haha. Och så fick hon fota sig och skriva ut ett "körkort" ;P

I fredags var jag på AW efter jobbet, med Camilla o Fatma. Vi vandrade runt ett tag utan att veta vart vi skulle, men Camilla ville äta hamburgare så vi hamnade till sist på Friday's trots att det är dyyrt. ;P Jag beställde en Jack Daniel's burgare, sjukt gott! Och dressingen är så god också. Bacon med. <3 <3 Drack en margarita, och så blev det en sundae till efterrätt. Fick i mig allt utan problem, blev inte alltför mätt efter heller. Konstigt.

Satt där ett tag o snackade skit o hade trevligt, sen promenerade vi till Slussen. Tog en till drink på ett trevligt ställe där som var utomhus. Bara massa snobbar dock. Att se dem med nyktra ögon får mig att sakna Stureplan ännu mindre. ;P Känns som att jag aldrig kommer vilja gå ut på Stureplan igen. Sick of that shit.

 
Igår åt jag en god frukost i lugn och ro. Sen blev det 70 min spinning på gymmet. Gick rätt bra faktiskt. Det funkar att träna om det inte är för ansträngande + att man är ordentligt utvilad och ätit ganska nära inpå innan (men en inte alltför tung måltid). Måste börja köra lite magträning igen men kör nog det hemma. Är så otränad att det blir pinsamt att göra det på gymmet inför andra haha. :C

På kvällen var det tjejkväll hos Anna. Mötte Miranda o Camilla i stan. På pendeln in var det en unge som skrek så man rös ända in i ryggmärgen. Usch fy. Och jag blev igen påmind om att jag verkligen inte vill ha barn haha. Sa till Camilla att om din unge skriker sådär så kommer inte jag o hälsar på! :p

Vi handlade på Hemköp i Ulriksdal. Sen började äventyret att hitta hem till Anna, gick inte så bra att följa hennes vägbeskrivning men när vi körde igång maps så gick det betydligt bättre.

Mys <3

Tacomiddag! Bea satt o tiggde som vanligt. ;) <3 Efter maten lyssnade vi på musik o spelade lite fotboll med Bea. Hon såg verkligen lycklig ut sötnosen. Sen drack vi kaffe, åt gifflar o kollade på White Chicks. Camilla hade aldrig sett den förut. :O Jag har sett den typ 15 gånger. ;P Vi skrattade så vi fick rejält ont i magen vid toalettscenen.

Nu sitter jag o försöker hitta bra ny musik men det går trögt. Väntar på att magen ska må bättre så jag kan dra till gymmet. Har en riktigt dålig magvecka, sämsta på länge. Det handlar helt enkelt om vilken tid på månaden det är, ibland kan jag äta/dricka typ vad som helst utan problem och ibland knappt något alls utan att känna mig uppsvälld. Fucking hormones. Orättvist att bara tjejer har de problemen.