I'd long for a new beginning, but I couldn't look down

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag. Har funderat lite på om jag skulle sluta skriva helt o hållet, men nä. I'm just in a rut. Bara att ändra typsnittet så känns det roligt igen. ;)

Nä men vet inte riktigt vad jag ska skriva om när det inte händer nåt kul.

Har kommit igång lite med träningen igen. Eller har mest kört spinning, det är typ det jag klarar av. ;P Kan inte säga att jag hade saknat träningen alltför mycket men det var skönt att röra på sig. Känner hur fläsket liksom smyger sig på... sakta men säkert. Det går långsamt så det gäller att vara uppmärksam så att man inte bara blundar för det och sen sitter man plötsligt där och behöver gå ner 10 kg. Has happened before...

Måste skärpa mig med det jag äter också, senaste veckan har jag ätit nåt onyttigt varje dag. Ska käka yoghurt med bär nu istället när jag blir sugen på nåt gott. Har förätit mig på kvarg, kommer nog dröja ett bra tag innan jag kan äta det igen haha.

I år är jag inte ett dugg intresserad av beach 2016, shit vilken skillnad mot förra året då jag tränade som ett djur o var helt besatt haha. Har ingen solresa planerad och är inte ett dugg sugen på att sola eller bada i Sverige. Pallar inte sola, färgen försvinner ju så fort ändå. Och har blivit gammal, föredrar typ 15-20 grader framför 25 och uppåt. Det är inte skönt när det är så varmt när man ändå inte vill sola/bada. Och eftersom jag är fet i år så har jag inget intresse av att visa upp mig i små shorts osv. Bara tanken på att gå i bikini nu gör mig panikslagen. ;P

Blir galen på FB under högtider när alla ska posta hur kul och hur perfekt de har det, orkar inte! Skulle ta bort FB men det går inte, då kommer jag inte in på Spotify. Och om jag ska fixa ett nytt Spotify-konto som inte är länkat till FB så måste jag hålla på att flytta över mina spellistor o skit.

Har mest sovit denna helg. Mellan fredag-lördag sov jag 17 timmar, så galet skönt. Skulle kunna sova hela tiden känns det som. Den eviga sömnen. ;D Festa, sova, festa, sova.