Living life as if we had a choice

Bleeeeh what a shitty day. *spyr galla* Bara telefon hela dan på jobbet, which I just loooove. NOT. Och några riktigt griniga kunder. Okej det var typ två. Men de gjorde mig trött haha. Det blev sent igår så jag var sjukt trött idag. Ögonen var så torra i morse så fick typ vänta en timme innan jag kunde sätta i linserna.

Det värsta av allt dock var fågelskiten... känner just ångest att jag ska åka helveteslinjen, pendeltåg mot Uppsala. Och så när jag ska kliva på får jag en stor fet jävla fågelskit på mig!! Det var åtminstone tur att jag hade solbrillor på, annars hade jag fått fågelskit i hela ansiktet. För typ tre veckor sen var första gången i mitt liv jag fick fågelskit på mig och så nu igen redan?? Is someone trying to tell me something? ;P Haha.

Typ så ja.

The Whisperer - Sia
Rösten, texten... finaste låten <3

I alla fall på högtider, can't that much happiness at once!! Haha

Man måste lyssna på sitt horoskop :-) Will take care of this when weekend arrives ;)

Åkte till Upplands Väsby för att kolla på en lägenhet. Anna hoppade på i Solna och gjorde mig sällskap. My partner in crime when it comes to that stuff, my living GPS. ;) Förmodligen/förhoppningsvis blir det flytt dit i slutet av augusti. Vill egentligen inte bo ända därute men det är slim pickins... har drygt 5½ år i bostadskön och det räcker inte. Kommer nog behöva 7-8 år.

Får snurra runt ett tag till i andrahandskarusellen. Känns som det var typ igår jag höll på med bostadsstress fast det var två år sen nu. Tiden går så sjukt fort. Tiden går men ångesten består. :p

Nu är det snart sovdags. Måste lägga mig i tid ikväll så att jag är piggare imorgon. Är faktiskt träningssugen också. Får se om jag är lika taggad imorgon.