Summerburst 2016 del 1

Då var Summerburst igång! Grymt rolig dag igår med många känslostormar haha. En blandning av hopp om livet när man hör fantastisk musik och förtvivlan över att man är forever alone när man tappat bort alla för tjugoelfte gången... ;P

Let's start from the beginning!

Vaknade upp på fredag morgon trött och ganska otaggad. Upp och jobba till skillnad från Summerburst 2015 då jag var ledig den dagen + att det var mer än 20 grader kallare i år... sjukt!

Haha

Arbetsdagen var helt ok, laddade upp med en rejäl sallad till lunch men var ändå ashungrig när vi slutade (??). Säger då det ja, bättre att äta en lätt lunch som en banan så man inte blir akut hungrig sen. Men ska man festa så ska man.

Philip kom o mötte mig på jobbet och vi drog till McDonald's Vasagatan (åhh gamla fyllekäkminnen ;p). Därinne var det en brud som såg ut att vara typ 14 som skrek o gormade för full hals att hon hade tagit studenten och varför var vi inte gladare för hennes skull? "Är det begravning eller??!" were her exact words. ;P Jag kastade i mig maten som att det inte fanns någon morgondag och sen fick jag ont i magen. Väldigt smart.

 
Mötte Emma i Karlaplan och gick hem till Erik. Men han var inte hemma än, haha. Men vi fick bara vänta i några minuter, sen kom han och Calle med pizza. Vi körde super-snabbis-förkrök i drygt en timme men man hann få i sig två vodka med powerking, en gin-longdrink-burk och två tequilashots. Efter en stund joinade Jenny och hennes vän Elin också.

Sen drog vi till Summerburst. Så sjuuukt kallt. Emma hade inte hämtat ut sitt armband än och det var värsta kön så Jenny följde med henne. Vi andra gick in och efter typ två sekunder hade jag o Philip tappat bort alla haha. Det är så lätt hänt och assvårt att hitta varandra igen. När man ringer är det assvårt att höra vad som sägs. Och folk ringde mig alltid när jag satt på toa hahaha.

Me like, where the hell is everybody?!

 
Blev värsta regnovädret efter en stund, har typ aldrig frusit så mycket nånsin. ;P Trodde händerna skulle ramla av. Funderade på om man skulle ta vantar idag men idag verkar det som att det ska vara sol i alla fall. Och nååågra grader varmare.

Vi skulle se Kygo men missade det i allt kaos. Sprang mest runt och köpte dricka samt letade efter alla. Sen hörde vi att några hade dragit tillbaka till Erik för att värma sig så vi gjorde det också. Missade Armin van Buuren pga kylan, fy fan alltså. Kom tillbaka till Steve Angello.

Det var riktigt kul ett tag i början när jag var själv och tog mig nästan längst fram vid main stage och körde loss rejält (undra fan om det inte var under Kygo ändå??), ramlade dock typ tio gånger haha. Har ont i knäna och rumpan idag, men det är då man vet att man haft en bra kväll. ;P