Glad Påsk!

Trodde jag skulle slippa jetlag eftersom vi kom hem på kvällen, o gick ju upp vid 10 igår. Men nä! Kunde inte somna förrän kl.6 i morse. Gick upp vid 15.. mindre bra. ;p Hoppas verkligen jag kan somna tidigare inatt. Känner mig ganska trött just nu men det betyder inte att jag kommer kunna somna snart. Har varit astrött hela dagen.

Drog ut på en löprunda. Eller snarare jogging/promenad, fort gick det inte! Om jag tyckte jag hade dålig kondis innan är det inget jämfört med nu haha. Aja, kan väl inte bli sämre iaf. Hoppas jag. 11 km blev det i alla fall, skön temperatur och i solnedgången. Så mycket skönare att träna här än i Mexico, var alldeles för varmt där trots att det var inomhus på gym.

Sunset

Sen har jag kört en till tvätt, bara en kvar nu. ;P Sallad till middag igen, magen känns nästan helt normal nu efter semestern. Är fortfarande alldeles för fet dock. Får acceptera att det kommer ta tid, måste ligga på kaloriunderskott ett par veckor innan resultaten börjar komma. Be patient. Kommer i alla fall inte våga ställa mig på vågen på ett bra tag, haha. Ångest.

Jag brukar ju alltid känna mig så ensam men efter två veckor med sällskap har det varit asskönt med egentid de här två dagarna. Det kommer nog vända snart dock. ;P Börjar känna mig lite rastlös. Har i alla fall planer imorgon och på måndag. :)