I'm reading through the Sunday paper and it's all bad news

Idag tog jag det lugnt på dagen. Vaknade tidigt för att gå på toa, nästan vid den tiden jag brukar gå upp när jag ska jobba så tänkte what the hell, lika bra att gå upp nu. Förbereda sig på att gå upp tidigt igen.

Körde den sista tvätten, åt frukost. Sen körde jag ett litet (med betoning på litet haha) träningspass hemma med en app. Orkade knappt en kvart. Men bättre än inget I guess. Efter duschen gick jag o handlade. Tacos till lunch! Som jag lagade själv. Såå avancerat, jag vet. ;) Mycket gott! Med avokado. <3

All good stuff today!

 
Laddade upp med en Xcider som legat i kylen sen urminnes tider. Sen var det dags att bege sig till stan. Mötte Nina på jobbet strax efter att de slutat. Några var fortfarande kvar, så sjukt kul att träffa dem igen!! Fan vad jag har saknat dem. :) Och imorgon får jag träffa ännu fler. :)

Vi drog till Taco Bar där Nina käkade middag. Jag tog en till Xcider för de hade inga drinkar. Mötte sen Emelie o Joris vid spårvagnshållplatsen i Östermalm, åkte därifrån till Grönan. Åt en våffla med glass o grädde till middag, mums. :D Sen gick vi runt lite. Emelie vann 2 kg mjölkchoklad haha. Jag är inte avundsjuk, vill inte ha sånt hemma! Har inte ätit choklad på 5 dagar nu, det är galet för att vara jag. ;P

Inte jättebra att ta konsertbilder med iPhone men bättre än inget ;P

Slutligen var det dags för Simple Plan-konsert på stora scenen. Såå värt att trotsa skitvädret och gå ändå! Setlisten var kanske inte den bästa, en del låtar vi tycker bara är halvbra medan de missade en del av sina bästa låtar. Men i övrigt bra, sköna grabbar, härlig stämning, bra musik. Har typ sett dem varje gång de varit i Sverige.. first time in 2005. Kul att se sina tonårscrushes igen. ;)

Kom hem vid tjugo över tio ungefär. Sitter just nu med en espresso (med kokosolja såklart) och myser. Blir ändå inte pigg av kaffe längre så spelar ingen roll att dricka det såhär dags. Är rätt trött men inte tillräckligt trött för att somna än, så då är det bättre att inte lägga sig för tidigt och sen ligga o vrida sig. Up bright n' early tomorrow.