Takes me all night, takes my whole life

Phew, har varit tre fartfyllda dagar. Från en lång period av att bara vara hemma och typ göra nada till detta var en omställning. But in a good way. ;P

Igår var det back to work. Var inställd på kaos eftersom det varit fel på systemet i två dagar men tack och lov rullade allting som vanligt och märkte ingenting av kaoset sen tidigare. En perfekt första dag, som dessutom gick hur fort som helst. Precis lagom mycket att göra. Och sjukt kul att träffa alla igen. :)

Efter jobbet gick jag till Systemet och köpte bubbel. Sen mötte jag upp Emma för att åka till Jenny. Vi mötte Jenny på ICA och handlade middag och jordgubbar till bubblet. Körde en AW hos Jenny med tjejsnack (skvaller ;) och bra musik. Sjukt kul kväll!

Två heta brudar osså knäppa jag

Drog ut också, hade egentligen inte tänkt göra det men blev spontanutgång. På väg till bussen såg vi en man med två shiba-hundar!!!!! Den ena var blyg men en fick jag klappa.. alltså mitt livs lyckligaste ögonblick typ haha. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar den hundrasen, världens finaste hund. I'm in love. <3

I stan mötte vi en kompis till Jenny. Visste inte riktigt vart vi skulle dra, till slut hamnade vi på ett ställe som hette Södra Teatern (?) tror jag. Askonstigt ställe... inte vidare roligt ställe but we made it fun. :p Efter det drog vi till en bar i Gamla Stan för att Jennys kompis skulle träffa nån kille. Kvällen slutade där, var väl hemma nångång efter 3. Got pretty drunk.

Vet inte varför bilderna blir snea här ibland, de är inte det i datorn ;/

Vaknade ca 9.30 idag. Tacos till frukost! Nice att jag hade leftovers. Sen var det i stort sett bara att duscha och sen ge sig på partyt igen.. kände mig inte så sugen haha.

Drog till Anna o Tobbe, Robban var redan där. Preparty before the game. Drickandet gick ganska trögt men blev taggad ändå. Min första fotbollsmatch. AIK-Örebro på Friends Arena. Första gången jag var där också. Kändes inte så stort som jag hade förväntat mig ändå.

Var rätt skön stämning och inte så skränigt som jag hade trott (vi stod ju inte i klacken haha) o tiden gick fort så det var ju inte alltför tråkigt. ;) Haha. Hade med oss lite dricka in. Var inte den mest spännande matchen dessvärre, slutade 0-0 så det var ju typiskt. No goals.

 
Efter matchen hade vi bokat bord på O'Learys i Mall of Scandinavia. Jag åt buffalo wings. Och glassbuffé till efterrätt. Killarna kollade på nån annan fotbollsmatch på tv som var mer spännande, synd att det inte var den vi såg live istället. ;P

Sen blev jag så sjukt trött. De andra stannade där för att dricka vidare och bowla men jag orkade inte så åkte hem. Är redan yr varje dag och blir ännu värre när jag är bakis så det är inte så kul. Skönt att chilla hemma nu efter all fart och fläkt dessa dagar. Skulle kunna sova redan nu men vill egentligen vara uppe en stund. Dricker i alla fall en espresso nu först, var sjukt sugen på det.