No, I can't be responsible if I get you in trouble now

Jahopp det var inte igår.

Har inte skrivit på ett tag för har haft absolutely nada att skriva om. Sen jag flyttade har jag blivit ännu mer osocial än vanligt. Det har blivit så för att det är höst nu också, då blir jag typ 95% mindre sugen på att hitta på saker jämfört med under sommaren. Känner mig så sjukt trött på människor i allmänhet. Gillar verkligen inte att trängas med äckliga människor på tåget/bussen så på helgerna undviker jag helst det, brukar hålla mig hemma då.

Lägenheten är jättemysig och trivs väldigt bra i den, men läget gillar jag inte alls. Alldeles för långt från stan. Saknar verkligen Fruängen. Finns typ inte en chans att jag pallar ta mig in till stan på helgerna. Det är jobbigt nog att ta sig till gymmet, det närmaste ligger i Rotebro. Har börjat promenera till/från pendelstationen ibland istället för att ta bussen, tar strax under en halvtimme. Blir inte alls mycket träning these days så det är väl bra att få in lite promenader ibland.

In other news, på onsdag har jag varit utan choklad i TVÅ MÅNADER. Utan problem. Känns helt otroligt att det har gått så bra, jag som var totalt chokladberoende förut. Åt mer choklad än mat. Det var inte tänkt att jag skulle ha chokladförbud från början, jag bara tappade suget lite grann och tänkte att jag struntar i att äta det tills jag blir riktigt sugen. Men ju mer tiden gick, desto mindre sugen blev jag så fortsatte bara.

Nu blir jag typ aldrig sugen på choklad och är betydligt mindre sötsugen i allmänhet. Det lär inte hålla för alltid men kör på så länge det går. Kan ju säga att magen mår bättre i alla fall. Äter fortfarande chips, men det är lätt att hålla sig till en gång i veckan, till skillnad från choklad som jag var sugen på varje dag när jag åt det.

Just nu är jag lite smått besatt av två saker; rostade bagels och yoghurt med bär och granola. As always, breakfast-food. <3

Händer inte mycket just nu, alls. Work work, och på helgerna sover jag (tvättar varannan söndag kl.11-15), dricker Cola och kollar serier/filmer. Finns så sjukt många bra serier, I'm greatful for that. Har nyss börjat följa Bates Motel som utspelar sig före Psycho-filmerna. Spännande shit! Och har just läst ut Amy Schumer's bok. Måste vara det bästa jag läst sen Lena Dunham's bok. De två alltså. Love those gals.

Jobbet är upp och ner som alltid, men jag har en ny jobb-bästis i alla fall. ;D

För det mesta känner jag mig at peace, det som funkar just nu är att inte förvänta mig så mycket så blir jag mindre besviken på livet. Det är bara att acceptera, it doesn't get better than this.

That's all the boring shit for now.