There's a fire that burns inside, it's an instinct that never lies

Saturday. Skönt med helg. Underbart att få sova ut. Vaknade vid 8:30 och var fortfarande skittrött men var desto mer hungrig så fick gå upp och fixa frukost.

Förra fredagen var det AW. Hade knappt druckit senaste tre månaderna och det blev alldeles för mycket. Mår lite för dåligt för att kunna hantera alkohol på ett bra sätt (gud vad moget det där lät då ;) så håller mig nog undan det ett tag igen. Funderar t.o.m på att testa att gå ut nykter nångång, men får se. Är inte så sugen på att gå ut överhuvudtaget egentligen. Framförallt så orkar jag inte hålla mig vaken tillräckligt sent för att gå ut haha. Med eller utan alkohol.

Det är så skönt att promenera just nu, perfekt hösttemperatur

Tur man har underbara kollegor som tog hem en i en taxi. Baksmälla i tre dagar. Beställde från onlinepizza på lördagen, tog mig hela dagen att äta upp pizzan för att jag mådde så illa. Annars brukar bakfyllepizza slinka ner på typ en kvart. Mådde fortfarande skit på måndagen. Plus att jag blivit förkyld, så har mått rätt ruttet hela veckan. Tänkt flera gånger att jag måste åka hem från jobbet, men har kämpat mig igenom det.

Är inte förkyld så ofta men nu är det tredje gången i rad med förkylning som övergår i ont i bihålorna. Denna gång verkar i alla fall mer lindrig än de förra, peppar peppar. Är mest värst sent på kvällen/nätterna då jag känner mig väldigt täppt och har ont/tryck i huvudet.

Fortsätter med detta.. uppe i 70 dagar nu :)

I veckan har inte hänt mycket eftersom jag mått så dåligt. Träffade Miranda efter jobbet i torsdags. Vi käkade först på McDonald's (det var längesen, för tio år sen käkade vi där jämt ;P). Sen tog vi varsin glass (mjukglass doppad i kolasås för mig, yuuum) och kollade lite i butiker men det blev inte så länge eftersom jag var sjukt trött, dessutom rann näsan som en jävla kran. Köpte ett par nya mjukisbyxor i alla fall så jag åkte inte hem helt tomhänt. Assköna.

Igår var jag hundvakt. Anna o Tobbe skulle på Halloweenfest så jag var hemma hos dem och passade Bea. <3 Kollade serier o käkade chips som en vanlig fredagkväll. Men med mysigt sällskap. Hon är så himla gullig. Särskilt när man äter och hon lägger huvudet i ens knä och säger med ögonen "snälla ge mig lite" hehe. Tusen gånger sötare än en bebis. Nope, still not a baby-person.

 
Var hemma runt 23-tiden igår. Drack en till Cola och hade tänkt kolla lite mer serier men blev akut trött och var tvungen att gå o lägga mig.

Skönt att inte ha några planer idag, känner mig typ tröttare än någonsin. Är redan så trött till vardags, och adderar man veckans långdragna baksmälla + förkylning med ont i bihålorna på det = extreemt trött. Ska orka ta mig till affären i alla fall, behöver handla mer Cola och ägg. Är sjukt törstig nu när jag är förkyld. Egentligen är Cola inte så jättebra törstsläckare då, borde dricka mer vatten men det är så tråkigt.