The club isn't the best place to find a lover so the bar is where I go

Alltså veckorna går sjuuukt fort nu. Ju roligare man har desto fortare går det. Nu är våren på väg och på sommaren kommer det bara gå ännu fortare. Dessutom hjälper det med mer variation i vardagen, som t ex att jag varierar min tid "hemma" i Väsby och hos Tommy i Vällingby.

Som jag skrev sist i måndags, snart helg... ja och nu är det verkligen fan snart helg. ;P Fredag imorgon.

Inbjudan jag fixade ihop och delade ut på jobbet haha

 
Kan inte säga att jag gjort så mycket vettigt i veckan. Igår träffade jag Emma, Jenny o Gabbs efter jobbet o tog en fika på Café Rival. De hade sagt AW innan så då antog jag att vi skulle dricka drinkar? Imagine my disappointment när de bara "jag tar nog en juice". Jahaja. But just as well. Det är ju Valborg i helgen och nästa fredag blir det en riktigt fet AW med massa kollegor. Men det var riktigt trevligt i alla fall, to catch up. As always.

In other news så har jag köpt biljetter till en festival med 90's tema den 8 juli med bl a E-Type, Haddaway, Vengaboys... så kul! Jag o Anna ska gå. Och vi jobbar på att få med oss våra dudes. Tommy var på först, men nu verkar det som att han bara vill gå om Tobbe följer med. ;P Det är just lördagen då min semester börjar också så bra timing, najs start på semestern.

Igår kväll. Senaste avsnittet av Prison Break och en cola light on the rocks with a twist; bästa

Hittade en glassort som var en riktig hit, proteinrik och bara 235 kcal i hela paketet men samtidigt gooood. Caramel <3
Har planerat in en hel del kul framöver, bra att alltid ha nåt att se fram emot. Ska börja kolla resa till sommaren snart också. Är verkligen precis som en björn som går i ide och typ sover bort hela vintern, men nu börjar man komma till liv igen äntligen. Det har ju varit en skit-icke-existerande vår men nu börjar man ändå se ljuset i slutet av tunneln.
#1 - - BananaCoconut:

Kul att vi har stuff att se fram emot 😁 Ska försöka övertyga Tobbe att följa med 😉