Every song must end, even diamonds fade

Bara två arbetsdagar kvar nu! Shit nu börjar det verkligen närma sig. Kommer nog vara sorgligt på fredag när jag inser hur mycket jag kommer sakna alla.

I söndags hade vi en riktig bakisdag med pizza och serier. På måndagen var jag fortfarande vansinnigt trött, höll på att somna hela dagen. ;P

Fick blommor idag

Two down, one more to go
 
Igår kväll kom mamma och Björn förbi. De hade med sig massa Pepsi light lemon, alkoläsker, godis och annat smått o gott från Polen. Fick även en pizza-handduk haha. Och av oss fick hon en Minion från Kroatien. Vi lagade wok till middag och bjöd på kaffe. Och de tyckte lägenheten var mysig. :)

Idag har jag och Lisa bakat kladdkakor. Tänkte ha till fredag på jobbet eftersom det är min sista dag. Hoppas de inte blir för stela och torra tills på fredag bara.

Tänkte att jag kanske skulle vara uppe någon timme längre idag men kommer fan inte palla. I need my beautysleep!
#1 - - Anna:

Kladdkakorna ser riktigt goda ut!
Älskar din pizza handduk! :D