Faith is like a fire that never burns to embers

Sista dagen imorgon!

Jag har redan förberett allt - städat min plats, flyttat över datorn från mitt namn, fått mail om att min behörighet går ut imorgon... och bjudit på fika. Gjorde det idag istället, var så nojig över att kakorna skulle bli helt stela och torra tills imorgon. Köpte vaniljglass till också. Det verkar ha blivit en hit, folk sa att det var gott i alla fall. ;)

Nu ser jag även fram emot att lämna in min fuuula tjänstebricka haha! Never see that again. Hade en liten ångestdröm om nya jobbet inatt. Men så ringde min nya konsultchef idag, blev ännu mer taggad på nya jobbet efter det. :)

 
Det har t.o.m varit roligt att jobba de senaste veckorna, men det är ju bara för att jag vet att det är över snart. ;P

Idag efter jobbet gick jag till Skopunkten och köpte ett par skor till nya jobbet. Var klar mindre än en kvart från att jag slutat jobba, effektivt. Nu blir det nog ingen shopping på ett tag.

Har just städat lite och packat inför helgen. Vi åker till Umeå direkt efter jobbet imorgon, ska bli så kul! :) Har aldrig varit längre norrut än Sälen.
#1 - - Anna:

Hoppas ni får kul i Umeå 😁