We're going through changes

Då har jag jobbat tre dagar på nya jobbet. Är på samma ställe hela denna vecka och nästa, sen får vi se vart jag hamnar. :) Känns spännande att vara på olika ställen, bra erfarenhet och så tröttnar man inte lika lätt.

Det är verkligen helt annorlunda mot mitt förra jobb! Det som är "mycket att göra" hos dem här skulle kallas lugnt på mitt förra jobb haha. Där slet man som ett djur de flesta dagar... På denna arbetsplats blir man inte utbränd direkt. ;D Skönt. Sen lär inte alla ställen jag kommer vara på vara så, får passa på att njuta sålänge det varar.

Pusshållplats i Visby ;)

Har gått bra och jag har lärt mig grunderna/det mesta snabbt. Började sitta själv i slutet på första dagen.

Igår hade jag en liten kris dock, kände mig fett deppig. Saknade mina gamla kollegor så sjukt mycket, kändes som en breakup. Har ju varit med dem så himla länge och de har blivit som en familj. Drömmen i framtiden är ju att både ha ett jobb man trivs bra med plus att ha jättebra kollegor. Men just nu fokuserar jag mer på variation och erfarenhet.

Businesswoman haha

Det är så galet mycket som har förändrats på mindre än ett år. Jag har gått från långvarig singel till ett seriöst förhållande, flyttat flera gånger och flyttat ihop med Tommy och nu lämnat ett jobb som jag var på i över sex år. Igår kände jag bara "vem är denhär människan?". Jag spenderar alla mina dagar med människor jag inte kände innan det här året började, både på jobbet och privat. Men allt har förändrats till det bättre vilket ju är himla bra. Tar lite tid att smälta allt bara.

Men än så länge håller jag fast vid att 2017 verkligen är mitt år. :)
#1 - - Anna:

Snygg businesswoman! :D