I had a dream we were sipping whisky neat

Well it's been a while. Har inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Och så har jag haft massor att ta tag i som kanske inte är så roligt att skriva om haha. Men börjar ta tag i saker igen, det känns bra. Börjar se saker från ett annat perspektiv, och lära mig att istället för att undvika saker som känns jobbiga ska man bara göra dem. Ju mer man undviker desto jobbigare blir det och ångesten bara växer.

Ska inte ge mig in i en detaljerad utläggning om vad som hänt sen sist, delar istället några bilder. :)

Mammas sista födelsedagsprezzie kom lite sent, but better late than never! T-shirt med minions-tryck. Hon har aldrig sett filmerna men älskar dem ändå ;P

Beställt 3 st nya bikinis till resan. They fit 8-)

Had some reeeeally good food. Typ detta; fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter och BBQ-sås

Eskimå red på ett vildsvin ute på vischan

Testat Vigårda för första gången. Det var gott men köttet var lite blodigt för min smak. Blir alltid illamående när jag ätit sånt? Man skulle ju kunna tro att jag med järnbrist skulle må bättre av att äta en blodig köttbit haha..

Tecken på att det närmar sig! Tror inte jag ska beställa något dock. Man får ändå bara ta med sig en liter sprit när man rest utanför EU.

Förra lördagen. Min dygnsrytm börjar bli som en gammal tants. ;P

Förra helgen va pretty nice

Och i vanlig ordning blev jag sjuk sista veckan i februari. Tredje året i rad nu. Men hellre nu än om två veckor :p

Fick äntligen arslet ur vagnen och bokade klipptid idag! Såååå skönt att klippa av det slitna och det var alldeles för långt.

Lite lätt shopping samt fika med Miranda idag, mys =)

Har precis räknat ihop att jag följer 26 st serier haha, galet. Det har bara blivit mer och mer genom åren. Många slutar men det kommer alltid nya. Senaste jag börjat följa är Homeland. Hade aldrig kollat sådana serier för några år sen men guess I'm growing up. Gillar spänningen och att huvudrollen är manodepressiv är definitivt en bonus. Psykologi är fascinerande.