Remember that day when we met for coffee and you were late

Förra veckan var jag sjuk, som alltid sista veckan i februari haha. Det börjar bli tradition, tre år i rad nu. Var borta från jobbet nästan hela veckan, klarar verkligen inte av att jobba när jag mår dåligt.

I helgen firade vi Anna som fyller 29 år på torsdag, men firade henne i förskott. Blev middag på Grekiska Kolgrillen på Söder, riktigt mysigt där faktiskt. Maten var supergod men tyvärr fick jag den äckligaste Margaritan jag någonsin druckit. Inte värd att kalla Margarita ens? Hade varit ok om den varit lite väl stark och smakat för mycket tequila but that wasn't the issue. Smakade typ salt och.. tvål? Svårt att beskriva. Tobbe klagade så slapp betala för den i alla fall. :) Fast vi drack upp den. Alla tog typ en klunk var haha.

Smirnoff Ice, var inte igår man drack det precis ;D

Haha på restaurangen fick jag visa leg och det visade sig att jag var äldre än servitören 8-)

 
Sen drog vi till Danne som hade lite fest. Där var bl a Tomas och Aijan som jag inte har träffat på evigheter, kom inte ihåg när det var sist. Måste varit typ ett år sen? Det fanns gott om alkohol och de andra körde beerpong. Jag tittade på men blev så sjukt trött haha.

Jag o Tommy drog lite efter tolv. Tog en uber från Spånga station. När vi kom hem till honom drog vi spontant till hans granne som är bästa vän med hans syster. De var asfulla haha. Väldigt välkomnande, typ "sätt dig bredvid mig", "sätt dig i mitt knä", "här får du en cider", "här får du en drink", "nu fyller jag på din drink" haha. Fett roliga. ;P Vi var där nån timme, gick och la oss vid typ tre tror jag. Hade jättesvårt att sova dock, har sovit asdåligt i tre nätter nu. Konstigt nog är jag inte så trött just nu... men det lär väl slå till rejält imorgon.

På tal om det så är det väl dags att varva ner nu. Ska väl kolla lite på Homeland och försöka komma i sleepmode.

Pizza o Girls-maraton i söndags, bästa <3