Friday the 13th

It's been a rough week. Det blev lite för mycket på en gång. Läste nåt klokt någonstans att man får ångest för att man tänker att man ska göra allt på en gång. Det är så typiskt mig - vill alltid att det ska gå från noll till hundra direkt och då blir det för mycket så att allting bara kraschar istället. Så blev det. Kan aldrig lära mig att bara ta en sak i taget. ;P Annars får jag ändå ingenting gjort, men jag lär mig aldrig verkar det som?

I tisdags träffade jag Emma o Jenny efter jobbet och tog en fika. Mysigt! Var så längesen jag träffade dem båda, tror det var typ i somras innan jag åkte till New York? Galet ju. Känns som att jag träffar folk mer sällan sen jag flyttade ut hit.

Vi pratade om att vi typ får skicka veckobrev till varandra för även om det var aslängesen vi sågs sist så kommer vi knappt på nånting att berätta om vad som hänt. Om man tänker tillbaka känns det som att ingenting har hänt typ?? Alla småsaker faller ju bort på vägen.

På tal om det längtar jag typ tills det är dags att flytta... om jag hittar något någorlunda bra. Det är för långt från stan och hatar verkligen pendeln. Kollade lite i bostadskön igen men det mesta vettiga ligger under kötid på 9-10 år. Har stått 6 år nu.. :( Feels like it'll never be enough.

I onsdags blev det spinning efter jobbet. Det var sjukt jobbigt. Passet i sig var bra men instruktören var sådär, eller ja, det var väl mest musiken som inte var bra. Och på alldeles för låg volym! Därför jag föredrar att köra spinning själv. Men det är kul med gruppträning med, nu när jag peppat så många kollegor. Får variera.

Igår blev det bara för mycket. Den dagen kan vi stryka. Fick en ångestattack och hade kraftig hjärtklappning och yrsel hela dagen. Vilade och la mig tidigt så idag kändes det lyckligtvis mycket bättre.

Ska ta det lugnt i helgen också och samla krafter inför kommande vecka, har ett fullspäckat schema.