I've been looking for answers I don't want to hear

Helgen var rätt tråkig och deprimerande men tog en positiv vändning idag. :)

Igår sov jag ut till 9. Hmmm... det är sällan jag kan sova längre nuförtiden?? Tantvarning. Ibland när jag vaknar en helgmorgon är jag så trött att jag skulle kunna sova hela dagen om jag inte tvingar mig upp men oftast vaknar jag runt 8-9.

Kollade på säsongens första avsnitt av Gladiatorerna (fett nice att det börjar tidigt i år, i samband med att min träningsmotivation är tillbaka!) med kaffe och yoghurt+bär+granola till frukost. Var aspepp på gymmet men när jag väl kom dit avtog det lite. Körde bara 45 minuter. Men betydligt bättre än inget. Hade inte planerat att träna under helgen egentligen. Med tanke på min dåliga dagsform så borde jag vara nöjd om jag klarar två dagar i veckan. Tre blev det nu denna vecka.

Before-picture. Vik hädan, chipsmage!

Nu börjas det med gymselfies igen... don't hate me

Sen blev det serier, bagels och chipsrester. Trött och tråkig kväll. Men jag behövde en lugn kväll I guess.

Idag vaknade jag typ exakt 9:00. Försökte somna om men det gick inte. Espresso till frukost. Dusch, lite småplock hemma. Sen åkte jag till Mall of Scandinavia där jag mötte Anna.

Kikade först lite på H&M eftersom jag hade presentkort där. Hittade inget intressant i klädväg (i alla fall inte sommarkläder som jag är ute efter nu) så blev lite smink och badrumsgrejer som jag behövde istället. Blev till slut fyra topar/linnen/t-shirts från lite andra butiker. :) Nöjd med dagens skörd ändå. Får köpa mer sen. Ska göra en bikinibeställning på nätet också. Gör nog det på jobbet nångång om det är lugnt... orkar typ aldrig göra det hemma, är för trött. ;P
 
Nu ska jag fortsätta kolla på senaste serien; The Affair. Är bara på avsnitt två hittills men den verkar rätt bra.

Grattis mamma som fyller 52 år idag. Gillar denhär bilden på oss haha