Sometimes you have to close your eyes to see the light within the darkness

Långhelg är så underbart. En extra ledig dag gör så mycket. <3 Tänk om man alltid hade tredagarshelger... En vanlig helg är ju förbi så snabbt att man knappt hinner blinka. Det är som att det hade varit söndag nu och jobb imorgon. Istället känns det som att helgen bara har börjat. :)

Var väldigt lätt-irriterad på jobbet i tisdags och onsdags. Vet inte riktigt varför, kanske börjar få PMS? :p Tycker inte annars att jag brukar ha psykiska PMS-besvär, bara fysiska. Kändes också som jag hade ännu lägre energinivå än vanligt.

Torsdagen var bättre dock. Efter jobbet gick vi till Wokhouse för AW. :) Det var jag, Lisa, Camilla, Fatma och Blomman. Var längesen jag var där nu. Maten var godare än jag kunde minnas. Drinkarna var lite för söta dock. Mycket trevligt fast jag fick matkoma så hade ont i magen och blev astrött haha. Är inte van vid att äta så mycket. Tog bara två drinkar, måste spara nu. Inga fler restaurangbesök eller AW's fram till resan.

Sååå gott :)

Skulle behöva shoppa lite nya sommarkläder till resan också men har inte råd med alltför mycket. Fick bl a ett presentkort på H&M av mamma i födelsedagspresent men det finns ju inga sommarkläder nu. Bör ju kunna hitta lite toppar åtminstone men var fan får man tag i shorts?? På New Yorker kanske? Kan inte beställa det på nätet för det är jättesvårt med storlekar. Bikinis kommer jag beställa från nätet dock, gick hur bra som helst sist. Har typ alltid samma bikinistorlek.

Igår tvättade jag på förmiddagen. Var typ -15 grader ute, inte så mycket folk i tvättstugan. Men under natten hade det varit -21, fy faan. Att det är runt nollan kan jag leva med men det här är fan inte ok haha. Ställde in resten av dagens planer pga kyla, man pallar fan inte vara ute.

Är så himla taggad inför att börja träna nästa vecka! Hoppas det går bra. Oavsett så kör jag på ändå, även om man inte kan köra lika hårt som tidigare. Två dagar i veckan är ju betydligt bättre än ingenting liksom. Bra att ha resan som motivation också, skulle verkligen skämmas om jag gick på stranden i denhär formen... borde ta en före o efter-bild haha. Tror fan jag ska göra det nu efter att jag har duschat.