Summerburst 2017 part I

Första dagen på Summerburst har varit. :D Grymt kul som alltid. Men man börjar känna sig lite gammal där nu. Mest små skrikiga fjortisar som tränger sig och knuffas som fan. Philip och Tommy blev asförbannade på dem, Philip började nästan slåss med en kille haha. Aldrig sett honom så aggressiv.

Jobbade först till kl.13. Dagen gick asfort, så skönt att den gör det när man vet att man ska sluta tidigt. Och det var en lugn dag, inte alls lika stressigt som vi haft dagarna innan.

 
Miranda kom och mötte upp mig på jobbet när jag slutade. Vi gick o handlade plastmuggar till förkröket och sen mötte vi Tommy på McDonald's. Köpte med mig käk och sen åkte vi till Solna. Philip var redan där. Vi drack lite och smakade ur den nya shotflaskan jag beställt från Danmark. Små Sure heter den och smakar som att dricka godis! Såå god. Lite för svag dock men det kan man väl leva med. ;) Lika bra kanske. Då kunde man ta många i alla fall!
 
Vi hade tänkt vara på festivalen vid 18 för att se R3hab men missade det. Blev stressigt för att Anna jobbade hela dagen och sen blev vi hungriga så fick stanna på McDonald's igen på vägen haha. När vi kom fram spelade Seeb. När vi gick in slängde de min parfym. :'(

Nån random brud photobombade haha

 
Seeb var helt ok, inte hört så många låtar med honom/dem (?). Bästa var sist såklart, Breathe. Efter det körde Zedd som var grym. Vi var lite för långt bak för att kunna se honom dock, synd för han är fett het! ;P

Och så var det dags för Steve Aoki. Han är alltid riktigt grym live. Hysteria och Boneless var bäst. Och Bored to Death. Tommy gillade hans nya How Else.

Avslutningsvis var det Axwell ^ Ingrosso. Det var då kaoset satte igång. Vi hade hittat en rätt bra plats i mitten precis bredvid en liten scen där rullstolsburna satt. Men då skulle alla längre fram, kom asmycket folk som trängdes som fan. Mot slutet gick vi mycket längre bak där man inte behövde stå upptryckt mot andra, mycket skönare. När de kört On My Way så drog vi, ca 23:45 tror jag.

 
Det är visserligen asskön stämning längst fram men är för gammal för att orka stå och trängas där framme haha. I alla fall när man är flera stycken. När jag var själv ett tag förra året (pga tappat bort de andra) så krigade jag mig fram där. Vi stod längst fram under David Guetta's spelning förra året, måste vara det bästa jag sett. Så taggad på att han avslutar igen ikväll!! 

Ikväll ser Tommy mest fram emot Deadmau5, Anna vill se Bieber (vi kommer hålla oss låååångt bak då haha, vill inte uppleva death by fjortis) och jag Guetta såklart.

Var galet skönt att gå och lägga sig igår kväll, hade ont typ överallt. Känns fortfarande idag. Skönt att få sova ut idag och ta det lugnt ett tag innan vi åker in. :)
#1 - - Anna:

Dag 1 var helt klart bäst, även om David Guetta var bäst av alla :D