Wearing your heart like a stolen dream, opening skies with your broken keys

Veckan har gått supersnabbt. :D

Äntligen en lugn vecka på jobbet efter förra veckans kaos.

I tisdags körde vi bodyattack som vanligt. Det är fortfarande sjukt jobbigt men det är så himla kul! Jag vill inte träna någonting annat alls nu. Förutom springa utomhus kanske, men har inte orkat ge mig ut på jakt efter ett bra område att springa i här i Vällingby än. Denna gång körde jag all in, trodde nästan jag skulle spy. Men det var mycket skönare pass denna gång eftersom det knappt var halvfullt så det var mycket bättre luft därinne.
 
Favorit-hemlagade-maten-just-nu. Fatma på jobbet var avis så vi gjorde "matlagningsprogram" åt henne haha :p Väldigt lättlagat!

Sexy ladies after bodyattack
 
Igår åkte jag och Tommy till Täby centrum efter jobbet. Han köpte två t-shirts och ett par badshorts på Hollister, jag köpte ett par flipflops där som jag inte provade förrän nu precis. Kostade bara 100 spänn så skitsamma. De är lite på gränsen till för små men det funkar säkert. Jag har lite för breda ankfötter för att passa i flipflops egentligen. ;P

Sen köpte jag en ny resväska! Den är lite mindre än den jag köpte i Polen förra året. Dock mer än dubbelt så dyr. Men passar på nu när jag fått så mycket pengar av mamma. ;) Storleken är i alla fall perfekt, i alla fall när man är borta en vecka.
 
Körde McDonald's drivethru i Rissne på vägen hem och köpte med oss krubb. Älskar verkligen McDonald's haha. Ingen finsmakare här inte...

Shoooopping!

Nya väskan. Ser rosa ut på bilden här men det är den INTE! Den är röd :)
 
Idag efter jobbet tog jag en liten snabbis till Gallerian och gick in på Superdry store. Min nya favoritaffär. Förr i tiden har jag typ gått in där, sett att en tröja kostar 800 spänn och sen direkt vänt på klacken. Nu passade jag på att "shoppa loss" lite därinne när jag har lite pengar över + de hade en del rea. Kommer i alla fall kunna köpa kanske två plagg i månaden där om inte annat. Har verkligen börjat tröttna på H&M och Gina Tricot. Idag på Superdry köpte jag tre t-shirts, en hoodie och trosor.

Tommy plockade mig i Islandstorget och så åkte vi o handlade lite smått bara. Middag och frukost. Nu kör vi en tvätt o ska väl kolla nån film. Och packa inför en helg på landet. :) Ska bli så kul! <3
#1 - - Anna:

Yeaaaaaah!