You turn into someone else, you keep running like the sky is falling

Då har ännu en vecka passerat. Snart är sommaren slut. ;P

Början av veckan försvann i ett hav av jobbkaos, stress och ångest. Vardagsmat these days. På onsdagen lugnade det ner sig lite. Blev bara ett träningspass denna vecka. Bodyattack i torsdags. Det har kommit en ny koreografi som var jobbigare än den förra. Första halvan av passet körde vi bara ben, ben, ben typ. Orkade inte ge hundra haha.

På fredagen var det jobbmiddag. Men jag drog tidigt, hade ingen lust alls att sitta där. Vill tänka på jobbet så lite som möjligt.

Last weekend (spana in kråkboet ;D)

Var road av att kinderäggen låg precis vid de vanliga äggen...

Igår var Tommy på svensexa hela dagen. Jag och Anna skulle ha shoppat men hon var för bakis haha. Så jag var bara hemma. Tvättade, körde diskmaskinen, städade upp lite, fixade ny design på bloggen, lite annat tråk, såg en film och började kolla på House (serien). Har bara sett enstaka avsnitt på tv förut men nu ska jag följa den. Det är så intressant med medicin och sjukdomar. I ett annat liv hade jag kanske velat bli läkare (i ett liv där jag vore typ 100% mer ambitiös och inte blir svimfärdig av blod och brutna ben).

Idag har jag tvingat iväg stackars bakis-Tommy ut på "stan". Eller ja, Vällingby centrum. Klarade inte av en heldag hemma igen men orkade inte åka in till stan heller. Om man är mer än 20 min resa till stan på helgen så är det jobbigt att åka in haha.

Middag när man är alone

Sola & läsa skvaller

Lite shopping blev det i alla fall. Köpte en ny bh (händer inte ofta, det är ju så sjukt tråkigt att köpa). Sen på H&M hittade jag fem st par shorts (precis det jag behövde) och en topp. Köpte med oss varsin glass och sen låg vi o solade i gräset nån timme. Har just käkat middag och fick spontant frosta av frysen för att den hade fryst igen. 

Ser inte fram emot måndag imorgon. Men snart långhelg i alla fall. :)