And I was there on my way on the blue line subway

Denna vecka har gått sjuuukt fort, ingen aning om hur det gick till haha. But I'm not complaining. Har inte sovit så bra dock, det går i perioder det där. Men nu inatt har jag sovit hur gott som helst så det känns bättre igen. :)

I tisdags efter jobbet blev det lite träning. Med betoning på LITE. ;P 30 min spinning. Helt död efteråt. Min kondition kan man snart slänga i soptunnan. Hoppas jag får ordning på det snart. Tänker att jag kanske blir lite mer träningsmotiverad när våren kommer också. Får planera in mer träning med kollegor.

En kollega fyllde år i torsdags så vi fixade en liten påse med godsaker ;p

Vi har ett internskämt om att Lisa är en grå duva så skickade denna snap till henne när jag såg ett gäng duvor frossa i tacochips haha

...och sen blev det tacokyckling.
Problemet är också tidsbrist, man måste veeerkligen vilja för att ta sig tid och prioritera träning. Vi tränade i en halvtimme men jag kom hem en och en halvtimme senare än vanligt. Så en extra timme till ingenting som man förlorar. Och då bytte vi ändå om på jobbet innan vi slutade och efteråt åkte jag direkt hem, duschade hemma.
 
Igår var det AW med Jenny, Gabbi och Emma. Mycket trevligt! :) Blev bara en drink men vi satt där i tre timmar. Sen var alla jättetrötta haha, old ladies. Kl.8 på kvällen liksom. Är det såhär livet ska vara nu? ;D Snackade massa kul skit som vanligt. Jag köpte med mig käk hem från Max. Var hemma typ 9 nånting. Kollade två serieavsnitt och sen somnade jag.

<3 <3 <3

Blev "lite sur" när jag kom hem till detta igår hahaha. Fick dra och slita som ett djur i flera minuter innan jag fick loss den. ;P Men boken gick inte sönder i alla fall. Dumma brevbärare! Resten av böckerna måste jag ändå hämta ut på posten så onödigt att ens försöka trycka ner denna i brevlådan...

Var ashungrig när jag vaknade kl.7 (!) i morse så kunde inte somna om. Vafan haha. Aja skitsamma. Får väl sova lite längre imorgon.

Bara en vecka kvar till semester! Nu börjar jag verkligen se fram emot det. Att to-do inför resan är:
- Testa min högtalare och se om den fortfarande funkar, sladden har krånglat.
- Kolla offline/nedladdningsmöjligheter på Netflix
- Växla pengar
- Köpa adapters (minst 2)

De två första grejerna kan jag ju faktiskt ta tag i på en gång. Har beställt några nya toppar/t-shirts till resan och fyra st böcker. Orkar sällan läsa längre men på semestern kommer jag nog vilja göra det i solstolen. :)