If you're crashing, we'll take it slow

Black Friday!

Mår bättre denna vecka än förra då jag bara jobbade två dagar. Det är inte bra för mig att inte jobba, blir bara slö. ;P Nu har jag jobbat hela veckan.

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Har bara jobbat och åkt hem. Igår när jag kom hem hade Tommy en överraskning - han hade köpt nya wireless-lurar åt mig! :D Jag tappade ju mina gamla för ett tag sen och ville inte lägga pengar på nya. Nu märker jag verkligen hur mycket bättre ljud och framför allt bas det är i dessa jämfört med de andra gamla skruttiga jag hade som höll på att falla isär.

 
Idag har det varit lugnt på jobbet. Som det är på de flesta av mina uppdrag. Men skönt en fredag! Tommy och jag bestämde för ett tag sen att vi skulle köpa PlayStation 4 till oss själva i julklapp. Nu slog vi till på rean, köpte hem från cdon. Blir kul! Nu på vintern vill man ju knappast spendera tid utomhus, så bra att ha något mer att göra förutom att kolla serier. Ska bara bestämma vilka spel vi ska ha också. Blir bland annat Last of us och Spiderman.

 
Blev plötsligt väldigt trött så det blir nog en tidig kväll haha. Inte ovanligt för mig på fredagar.
#1 - - Anna:

Ååå Last of Us är jättebra! Men man kan tyvärr bara spela en person :)