You take me places that tear up my reputation

Två dagars upplärning på mitt åttonde ställe, over and done.

Vaknade klockan fem igår morse och hade ångest. Det händer inte ofta numera. Men jag hade plötsligt ingen lust alls att komma till ett nytt ställe. Det är alltid lite jobbigt innan man vet hur det är där. Hade lite förutfattade meningar om att det skulle vara superstelt/seriöst p.g.a klädkoden.

Tog mig i kragen dock och klev upp klockan sex. Och det blev inte som jag tänkt mig. Trevligt, avslappnat ställe med trevliga personer som jobbade där. :) Lugnt var det också och inte så mycket att lära sig så har haft två sköna dagar.

Idag. Jag är normalt inte ett fan av pudlar och skulle aldrig skaffa en själv, men denna mini var ju bara för gullig. Matte var borta typ en minut för att hämta något och när hon kom tillbaka hoppade hunden på henne och var superglad haha <3

Det roliga var att städerskan från mitt gamla jobb kom dit (hon har tydligen också slutat på mitt gamla jobb), och hon kände igen mig haha.

Idag åt jag lunch med Emelie som jobbar i närheten! Det är en stor fördel med att jobba på olika ställen, träffa på vänner överallt. Vi hade inte setts sen hennes bröllop i augusti förra året. Good to catch up. :)

Imorgon jobbar jag 10:30-14:30 så det ska bli skönt. Framför allt med sovmorgon och att hinna äta frukost.