Burns half as long when it's twice as bright

Har haft en mysig helg. :)

Lyckades hålla mig uppe ända till 22 i fredags, nästan rekord haha. ;P På lördagen gick jag upp vid halv elva. Så skönt att ligga kvar i sängen trots att man egentligen bara blir seg av att gå upp efter 9.

Igår åkte jag till stan en stund och träffade Anna och Miranda. Alltid kul! Vi kollade i lite butiker först. Anna köpte lite kläder och Miranda två par skor. Men för mig blev det tyvärr inget. Spanade in några plagg men när man bara kan köpa typ en grej så går det inte, då känns det som att det måste vara värsta grejen för annars är det inte värt det. Så det blev inget. Får helt enkelt vänta till lön ändå. Bara lite mer än en vecka kvar! Världens mest efterlängtade lön haha.

Smal-spegel på Hollister ;D

Vi tog även en fika på ett café längst in i Gallerian. De hade supergod kladdkaka. Sen gick vi till McDonald's, jag och Anna köpte med oss mat hem. Tommy var iväg på gocart & skojs med grabbarna så jag åt själv hemma framför TV'n. :)

Blev en tidig kväll igen, hade huvudvärk nonstop hela dagen igår. Orkar snart inte mer med detta, vet inte vad jag ska göra. :/ Det är ingen lätt huvudvärk heller.

Idag har vi varit iväg till Bromma Blocks en sväng. Måste vara typ Sveriges sämsta köpcenter. :p Men det passar ju bra när man inte har några pengar. Kollade på lite doftljus men de var för dyra. Vill inte betala 170 spänn för ett doftljus liksom.

Yuuuum

Vi åt yoghurtglass från Honeycomb, sen gick vi till en zoo-butik och kollade på lite gulliga kaniner och marsvin. Efter det handlade vi på Willy's och åkte hem.

Idag har jag avslutat abonnemanget på HBO, eller körde bara en testmånad. Hann ju se klart alla säsonger av The Office vilket var målet. I övrigt var inte utbudet sådär jättebra, och dessutom så funkade det asdåligt med chromecasten så pallar inte. Kanske återupptar det igen efter lön för att se klart Parks and Recreation, we'll see.
#1 - - Anna:

Vi får ta en shoppingrund sen när du fått lön 😉