Stealing hearts and running off and never saying sorry

It's been a long week.

Har verkligen försökt uppdatera här varje dag denna vecka (inte för att någon bryr sig haha), men det har slutat med att jag varit för trött. Framförallt början av veckan var lite stressig. Var på nya ställen tre dagar i rad vilket kändes ganska intensivt. Det bästa är att vara kanske tre dagar på ett nytt ställe innan man går vidare till nästa men så blir det ju inte alltid.

Bland annat så var jag för första gången helt själv på ett ställe, som jag bara varit på en gång och fått en timmes upplärning på innan. ;P Så det kändes lite nervöst. Men det är helt nyuppstartat där så var hur lugnt som helst, så det gick bra.

Min snygging på jobbet ;P

En lunch i veckan. Dagens sub på Subway för bara 35 kr :)

 
Men onsdag-fredag var jag på samma ställe så det var ju skönt. Fast igår var jag på två olika, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. Så det blev ingen lunch, men får betalt för hela dagen istället.

Igår efter jobbet så vart det middag och bowling med nya kollegorna. Som vanligt var jag skittrött och ville egentligen bara åka hem men det var ju tur att man inte kunde avboka när man hade anmält sig haha. Ångrar verkligen inte att jag gick, det var jättekul! Så roligt att träffa många av de som jobbar med samma sak/på samma ställen som en själv, fast sällan tillsammans då.

Först var det lite mingel, sen käk. Jag som inte fått någon lunch var lagom hungrig. Det blev hamburgare till alla. Kycklingburgare för min del för jag ville inte krångla med att hålla på och beställa utan ost och dressing. Men det hade jag inte behövt vara orolig över, var många som hade specialbeställningar. Gott var det hursomhelst.

Kom hem till detta häromdan haha

Bästa som finns är att chilla i soffan och bli serverad ;)
 
Vi fick lite info om nyheter på jobbet och sen var det dags för bowling. Vi var fem lag uppdelade på fyra personer var. Det gick bara bättre och bättre för oss. Det otroliga var att mitt lag vann! Och jag var dessutom den med högst poäng i mitt lag. Fick flashbacks till konferensen med mitt förra jobb i Bålsta då mitt lag trodde vi var sämst, sen slutade det med att vi vann haha.

Vi vann i alla fall en goodiebag var, med lite smått o gott i. Godis, lite småprylar, presentkort på fika & glass.. kul. :) När de ropade upp vilka som vann bara kollade vi på varandra i chock haha. Hade sett hur några i de andra lagen fick poäng på över 100 liksom. Men de hade väl en-två med höga poäng och sen en eller två som hade låga poäng. Vi hade ganska jämnt i laget, alla hade mellan 70-80 typ så tillsammans fick vi ihop flest poäng.

Det var en väldigt trevlig kväll med gott sällskap, god mat och så fick man två glas alkohol var. Var hemma typ halv tio och gick och la mig direkt. Way past my bedtime. ;)

Nya kollegorna, härligt gäng!

Goodiebagen med lite godis ur den
 
Idag jobbade jag bara 8:30-11:30, så sjukt skönt. Köpte med mig Cola, Smash och Crazy Face hem. Och Tommy köpte barbecuechips från Lidl. :D

Älskar verkligen fredagskvällar, så mysiga. Fast det är inte ens kväll än men jag är så vansinnigt trött. Eller utmattad snarare. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu, men vägrar slösa bort hela kvällen. Det kommer inte bli sent dock.

Min jävla huvudvärk har ju kommit tillbaka också. Som jag hade i två veckor för tre månader sen, sen gick den över på semestern. Den är så jobbig. När det är som värst känns det som att hjärnan har svullnat upp och inte får plats innanför skallbenet. Vill bara att skiten ska försvinna. :(

Nog om det, nu ska jag försöka njuta av helgen och INTE somna. ;)
#1 - - Anna:

Haha we are sooo old now! Vill typ gå o lägga mig nu 🌙