It's like I waited my whole life, for this one night

Måste börja inlägget med att spy lite galla över chromecast. Visst, det är skitbra - när det funkar!! Vad är grejen med att man måste starta det typ femton gånger innan skiten funkar? Och för varje gång känns det som att det bara tar längre tid... om det är något som gör mig frustrerad så är det teknik haha.

Anyway. Igår blev jag inte bokad på något jobb så körde en lazy day och kollade på The Office hela dagen. Då passade det bra att ha kvällsplaner. När Tommy kommit hem och fräschat till sig så gick vi till O'Learys i Vällingby. Bubbel/öl. Sen gick vi till hans mamma för att äta middag. Tacooooos. Tacos är alltid rätt. Trevlig kväll, sen promenerade vi hem. Det var jätteskön temperatur och mysigt med en kvällspromenad. :)

Idag har jag jobbat heldag, 8-17. Samma ställe som jag blev upplärd på i tisdags, men nu alltså dag två. Dag två känns alltid sååå mycket bättre än dag ett. Har så mycket mer koll nu.

 
Träffade Gabriella på lunchen, hon jobbar nästan precis bredvid. Ingen av oss var särskilt hungrig + jag är fortfarande superfattig så vi tog en fika på Wayne's till lunch. Jag tog en yoghurt och en salted caramel latte, mums! Tiden går fort när man har roligt. Arbetsdagen gick inte riktigt lika fort. Men nu trivs jag på det här stället också, fast det är på gränsen till lite för lugnt. ;P

Gillar t.o.m vardagen nu och denna vecka har det knappt ens varit jobbigt att gå upp tidigt. Det hjälper förmodligen att jag går och lägger mig så tidigt också haha.

Nu är jag astaggad inför imorgon - fredag!!! Seriekväll (många av mina serier har börjat igen) och snaaacks. Förutom Tommy så är fan chips min största kärlek. <3 Hahaha.