We live, we love, we lie

Shitty day. Flera små irritationsmoment som har samlats ihop till en stor klump som har gjort denna dag dålig.

Värsta var när jag slutade på jobbet och insåg att jag glömt hörlurarna precis när jag gått. Går tillbaka för att leta men de finns ingenstans. Jag har lyckats tappa (?!) ett par stora hörlurar. Kommer ihåg att jag la ner dem i väskan precis innan jag gick in i byggnaden till jobbet i morse. Men det är ett par stora lurar, inte som att man inte skulle märka om de ramlade ner på marken istället. Fattar verkligen inte hur det har kunnat hända.

Var asförbannad hela vägen hem. En sak att vara sur och irriterad, det händer väl from time to time, men det är sällan jag är riktigt arg. Det var väldigt energikrävande. Hade bara haft hörlurarna i några månader och de kostade 700-800 spänn. Får återgå till mina gamla (icke-trådlösa) lurar. Tur att jag har två st backup-hörlurar. Plus ett par små in-ears.

 
Nu är jag i alla fall hemma, har ätit och allting är i sin ordning igen. ;) Är dessutom ledig imorgon så nu är det långhelg, så skönt. Inte för att jag jobbar ihjäl mig these days men ändå skönt. Är så himla trött jämt, och det lär väl bara bli värre när hösten/vintern kommer.

Enda skillnaden på en vanlig vardagskväll mot en kväll då jag får sova ut dagen efter är väl egentligen snacksen haha. Tänker att det ska vara sån lyx och att jag ska vara uppe länge bara för att jag kan, men slutar alltid med att jag typ lägger mig vid samma tid som vanligt för att jag är så trött haha.
#1 - - Anna:

Kolla på wish.com (app) om du hittar ett par nya billiga hörlurar 😉