Daylight shines on an unexposed location

Denna vecka bara rusar förbi. Gör som förra veckan och hänger bara hemma på kvällarna efter jobbet. Brukar bli så efter en lång och intensiv sommar. Det är typ det bästa med att ha en sambo, att aldrig behöva vara ensam. :)) Det var det värsta förut, när man var trött och bara ville vara hemma men samtidigt inte kunde vara hemma för mycket för det var för ensamt och då blev man deprimerad.
 
Nu känner jag att jag inte behöver planera särskilt mycket på ett tag, det är skönt att bara vara hemma. Fokuserar också på att lära mig så mycket som möjligt på jobbet, det är en hel del och kommer ta ett tag. Hade utbildning i två faktureringssystem mån+tis och hon som höll den sa att det tog henne 6mån-1 år innan hon kände sig säker i systemet. Tur att jag känner att jag kommer vilja stanna på det här jobbet ett tag. :)
 
 
Kontoret har så bra läge också, precis vid Hötorgets tunnelbana och tar knappt fem minuter att gå till Sergels torg eller Stureplan för det ligger mitt emellan. I måndags åt jag lunch med två kolleger från förra jobbet. Var inte så länge sen jag slutade där så hade väl inte hunnit hända så mycket, men kul att träffa dem.

Igår på lunchen handlade jag lite badrumsprodukter och gick förbi Lagerhaus och köpte doftljus och värmeljus, laddade upp inför hösten. Och idag på lunchen shoppade jag loss i Gallerian. Köpte en tröja och ett par mjukisar från Hollister. Tur jag köpte mjukisarna i storlek M för de har så små storlekar där. Sen köpte jag ett till par mjukisar från Superdry som var på rea. De var i S och skitstora haha. Så olika storlekar. Men jättetjocka och mysiga. Mjukisbrallor måste ju bytas ut med jämna mellanrum eftersom de förlorar mjukheten efter för många tvättar. ;P
 
 
Idag skulle jag och Tommy ha myskväll tillsammans men nu har han somnat haha. Han är förkyld stackarn, så jag låter honom sova. Var ett tag sen han var sjuk nu så hade glömt hur ynklig han blir haha. Bara att vänja sig, han är sjuk väldigt ofta på vintern. Men vi hann ha lite mys i alla fall, gjorde en jättegod sallad med kyckling, prosciutto, melon, avokado m.m.
#1 - - Anna:

Om du redan shoppat på luncherna behöver du ens shoppa på lördag? 😱