Take me through the night fall into the dark side

Så skön helg, känner mig utvilad. :) Vi har bara tagit det lugnt och ätit god mat.
 
I fredags blev det fajitas och chipsfredag. Igår åkte vi och pantade och handlade. Sen gick vi till Vällingby C och hängde med svärmor på O'Learys. Tre Mojitos och nästan fyra timmar senare gick vi hem. Till en början var det rätt varmt men på vägen hem kände man verkligen att hösten är på väg.
 
Solig lunch på Joe and the Juice
 
Fredagsfika på jobbet (första jag valde och beställde), väldigt stora och mäktiga vaniljbullar ;P
 
Fajita Friday [insert drooling emoji here]
 
Till middag blev det lövbiff och pommes. Sen var det så mörkt att jag tände massa ljus, så mysigt. :D Jag kan verkligen älska början på hösten. Men när november kommer och mörkret, regnet och kylan tar över blir det mindre roligt. Får passa på att njuta till dess.
 
Idag står på schemat: ingenting. Vilket translates kolla femton avsnitt av Bones typ, haha. Är inne på säsong 5 nu så har sett en tredjedel.
 
Perfekt höstkväll <3
 
Vill unna mig något kul men vet inte vad. Struntar i en ny laptop för kom på att det inte är så viktigt, jag använder den inte så mycket redan som det är så känns onödigt. Den här håller ett tag till. Kanske blir en ny höstjacka eller nåt men får se. Det finns verkligen inget jag behöver eller vill ha. Brukar alltid vara tvärtom, saker man vill ha men inga pengar. Månadens i-landsproblem. :))