V. 33

Första dagen på sista semesterveckan. :) Efter den här fantastiska sommaren börjar jag känna mig redo för hösten. Börja nya jobbet och komma ur vacay mode med alltför mycket onyttig mat och allt slösande av pengar. Har nästan tänkt att jag slösat för mycket på sistone men sommaren är snart över och då spenderas betydligt mindre pengar. Sista veckan av slöseri. ;)

Har verkligen kommit in i semesterlugnet nu, gick upp först vid 11 idag. Promenerade till Vällingby och lyckades äntligen med lite bra shopping. :)) Ett par kängor till hösten/vintern, tre tröjor och två par byxor. Under tiden jag var borta försökte tydligen USPS leverera paketet som jag beställde, den lilla extrapresenten till Tommy. Första och sista gången jag beställer något utanför EU.
 
 
Efter alla frakt och tullkostnader och att det inte ens levererades i tid. Och de ringde inte ens när de skulle leverera? Kan ju inte förvänta sig att man sitter hemma hela dagarna, särskilt inte när det inte ens levereras i tid. Sitter hemma imorgon så får vi se om skiten dyker upp då, har inte fått något meddelande om att det ska hämtas upp någonstans i alla fall. Värdelöst. Vem sitter hemma mitt på dagen under en vardag liksom? Paketet hade dessutom fått plats i postfacket, men det är nog bara PostNord som har nyckel.
 
Har lagat schnitzel och nu blir det soffhäng resten av kvällen. Veckan kommer bli intensiv f.r.o.m onsdag och framåt så ser till att samla energi nu.
#1 - - Ann:

Snygga kängor!