Found me the edge of something beautiful and loud

Haha man ska inte säga "ser fram emot kommande vecka", tydligen. Hittills har den varit sådär faktiskt.

Har stressat över flera olika saker och för att få jobbschemat att gå ihop med andra saker som behöver göras, plus att magen har krånglat satan vilket har bidragit till att jag knappt har kunnat sova. Hatar PMS-mage!! Alltså skojar inte att den ibland (ofta?) är värre än själva mensen i sig. De som inte har magproblem kan skatta sig lyckliga kan jag säga. Måste typ planera in nästa solsemester efter magschemat haha, sånt där kan verkligen lägga ett mörkt moln över semestern.

Tvingade precis ner Tommy till källaren för att äntligen (!!) leta upp min externa hårddisk. Såg nu att det var ett och ett halvt år sen jag senast förde över filer till den. Hade det hänt något med datorn nu innan jag säkerhetskopierade allt igen så hade jag förlorat alla bilder och videor från vår tid tillsammans. Nu är det safe igen, phew. En sån där grej man har skjutit upp för att man inte pallar gå ner dit haha.

Okej om man ska vara lite positiv:
- Har så mycket bra ny musik på min playlist just nu! Det är så att jag knappt kan stänga av på kvällen.
- Denna stressiga period borde lugna ner sig lite snart.
- Blev plötsligt supertaggad på zumba efter att ha sett en video där de dansar till Steve Aoki's nya hit Azukita. Inte varje dag jag är träningstaggad these days så... måste få till detta nästa vecka!! (Vill inte gå själv).
- Det börjar bli riktigt ljust.
- Har mina dåliga dagar med ångest osv men skillnaden nu mot för något år sen är att jag vet att det snabbt går över. Oftast går det över efter bara några timmar, i VÄRSTA fall tar det några dagar. Inte månader eller år som förr.
 
Det var väl allt för idag. :)