At least you don't forget the whispers in my head

Riktigt bra dag. :)

Har såna humörsvängningar när det kommer till jobbet haha. För det mesta känns det bra men i morse kände jag ba näää vafan. Skulle till ett ställe jag aldrig varit på och inte var upplärd på, igen. Not my favourite thing, det kan ju bli precis hur som helst. Fantiserade om att någon skulle skälla ut mig för att jag inte kunde hjälpa till med något. Inte så sannolikt haha.

Men det gick över förväntan, igen. Först var jag helt lost och fattade ingenting. Hittade inte ens vart man tände lampan först haha. Sen lugnade jag mig och tog fram lathundspärmen. Efter det gick det hur bra som helst. På lunchen rände jag runt på stan - handlade våra nya favoritnudlar på Hemköp (Eldorado's kycklingnudlar, ca 70 kalorier per portion, rena magin), lite choklad till helgen, fyllde på SL-kortet, och storhandlade på Nespresso. Butiken på Kungsgatan var old school, som gamla Systemet, man fick be om vad man ville ha. Lite mysigt ändå. Uträttade även ett tjänsteärende. Säger så för att få känna mig lite viktig för en gångs skull. Cuz I'm not. ;D

Senaste serien jag följer är Catastrophe på Viaplay. Riktigt kul serie som handlar om ett one night stand som leder till graviditet, giftermål och hela kitet.

Superskönt väder idag. Gillade när det var typ -2 och ett vackert vinterland men idag var det sju plusgrader och solen sken, har nog aldrig haft så mycket vårkänslor i januari som idag. Får passa på att njuta medan det varar. ;P Den riktiga våren lär ju komma i slutet av maj, nån vecka innan sommaren kommer.

Kom hem till Taco Thursday! Hur gott som helst. Åt min vanliga portion men eftersom jag kör periodisk fasta (äter bara middag på vardagar) så blev jag inte överdrivet mätt. Känner mindre sötsug och allmänt sug också. Den första "dieten" som verkligen funkar bra för mig. Man ska ju inte köra dieter (=jojo-banta) utan det ska vara en livsstil. Det tror jag faktiskt att detta kan bli.

Problemet är ibland att jag får väldigt ont i huvudet sent på eftermiddagen. Idag drack jag ett glas vatten och åt lite salt på förmiddagen + upprepade på eftermiddagen när huvudvärken började komma och då försvann den. :)

Är lite fram och tillbaka med jobbet. I morse var jag så negativt inställd, sen efter jobbet helt tvärtom haha. Å ena sidan vore det nice med en fast tjänst, men å andra sidan känner jag - Är jag redo att köra samma dag ut och dag in igen? Alltid samma ställe, samma tider, samma uppgifter, varje dag samma. Då känns det verkligen som att tiden står still. Men när man är på olika ställen blir det aldrig tråkigt och tiden går såå mycket fortare.