Copenhagen

Då var tjänsteresa 2 av 2 avklarad, skönt. Det har varit kul men jobbigt med två så nära inpå varandra, man blir så trött av tidiga morgnar och långa dagar. Tycker synd om chefen som ska resa hela nästa vecka också, inte avundsjuk haha. Skulle inte vilja resa så himla mycket, nån gång i kvartalet kanske.

Mindre stressiga dagar än i Finland i alla fall, var inte lika mycket. När vi lämnade Finland var det bokstavligen att jag kastade in pärmarna och låste skåpet precis innan vi tog en taxi till flygplatsen haha.
 
USA-portioner haha
 
Kontoret låg precis bredvid Tivoli

Var ännu tröttare under gårkvällen dock. I Helsingfors gjorde jag ju stan lite, men igår var jag verkligen helt slut. Gick bara till Lidl bredvid hotellet och köpte lite bagels o dricka, sen hängde jag bara på hotellet. Så obeskrivligt skönt att vara så trött och somna tidigt medan man lyssnar på TV'n. Det var något program på Kalla Fakta.
 
Vaknade dock som vanligt vid 3 och tog en stund att somna om. Fattar inte grejen med det, händer typ varje natt (utom helger). Trodde först det berodde på att Tommy snarkar extra högt då men tydligen är det inte det. ;P Var fortfarande trött när klockan ringde lite efter 7, och inte särskilt hungrig så skippade faktiskt hotellfrukosten för att få ligga kvar lite extra. Försöker att inte äta före 12 på dagen, mår mycket bättre då.
 
 
Så skönt att komma hem! Taxfree-katalogen till semestern har landat i brevlådan också. :)) Det är då man vet att det börjar närma sig! Annat jag väntar i brevlådan nu är en bok, bikiniunderdel, badbrallor och handduk till Tommy samt en fotobok. Har blivit en del beställningar på sistone.
 
Känner mig dock rätt klar med sommarshoppingen, förutom solbrillor. Tycker man hittar de bästa i krimskramsbutiker utomlands dock så det löser sig nog. Saknar de jag köpte i Kroatien förra semestern, hittar dem inte. :( Måste vara här hemma nånstans, bara jag orkar leta...

Ska väl lägga mig snart så jag orkar upp imorgon. Dessa resor alltså, I need vacation asap. ;P
#1 - - Anna:

Hur kunde du inte äta hotellfrukost?! 😱