I can't even hear the music without you

Trodde aldrig dagen skulle komma. Dagen då jag, som alltid tyckt att titta på sport är bland det tråkigaste man kan göra, kollade på en fotbollsmatch och tyckte det var spännande. Och fort gick det också, från noll till hundra på en match typ.
 
Började med att vi såg Sverige-Tyskland i lördags. Hade inga förväntningar och inte särskilt mycket intresse. Tänkte att Tyskland skulle köra över Sverige totalt. Vilket de typ gjorde, fast med en del tur också. Framförallt var det så spännande att jag blev lite fast.

Jag och Mr Mupp
 
Igår hade Tobbe biljetter till att se Sverige-Mexico på bio i Mall of Scandinavia. Tackade ja till det mest för att ha en ursäkt till att gå tidigare från jobbet. ;) Hade inte så höga förväntningar där heller med tanke på att Tyskland hade kört över Sverige men förlorat mot Mexico. Ärligt talat gissade jag på att Mexico skulle vinna med 2-0. Helt sjukt så fel det var. Tobbe vann dock pris för att ha bettat alla rätt på vad som skulle hända i första halvlek haha.
 
Det var kul att se matchen på storbild, framförallt när det gick så bra för Sverige. ;P Nu är jag stuck, måste se alla Sverige-matcher framöver haha. Fast tror bara det blir en till. Har redan planerat att gå tidigare på tisdag, vill inte kolla på jobbets sketna TV.

Glada boys efter vinst
 
Skönt med helg snart. Sista helgen innan semestern. :) Så den är oplanerad, vill bara ta det lugnt och ta det som det kommer. Enda planen är att förbereda inför resan med att växla pengar, köpa solskyddsfaktor (Hawaiian Tropic såklart) och leta lite serier/filmer att ladda hem från Netflix/Viaplay till flyget. Har redan förberett i två månader med att spara alla poddavsnitt som kommit ut av de jag följer. Följer 3 st så det är 3 avsnitt per vecka.
 
Ännu en sommar fokuserad på jobb. Vill bara landa på ett nu, för ett par år. Ta en paus från jobbsökande och att börja om på noll med semesterdagar haha. Det har nästan blivit en hobby för mig att söka på jobb och gå på intervjuer. Jag har typ noll nervositet inför intervjuer nu. Framförallt intervjuer som inte är på bemanningsföretag. Det är de som ställer så konstiga frågor och det blir ingen naturlig konversation, mer som ett sorts test.
#1 - - Anna:

Hatar bemanningsföretagens intervjufrågor. Känns som man är på förhör för mord ellet nåt 😖

#2 - - ISA:

Haha känner lite samma; HUR kan jag helt plötsligt se fram emot matchdagar?! Vad hände? haha, det är def. för att alla blir så glada och männen är så sexiga i sina matchtröjor. Mums! :)))

Svar: Hahaha jag tycker tvärtom om tröjorna! Tycker den gula färgen är så osexig :P
Ewe

#3 - - Emma Engström:

Såå roligt att det gick bra för Sverige! :D