Make the bomb bomb beat I’ll give you melody

Äntligen fredag! ;) Tröttnar aldrig på att säga det haha.
 
Fattar inte hur jag kommer överleva att inte vara ledig nästa onsdag efter två dagars utlandsjobb igen. Och har planerat in träning med kollegor den dagen med... känner redan nu ångest inför detta haha. Får se hur det går.
 
Var guld värt att vara ledig i onsdags efter två intensiva dagar i Finland. Vi var bara och pantade burkar och handlade lite, var sen bara hemma resten av dagen och sträckkollade serier. Har sett klart Slasher och gått över till 13 Reasons Why för att alla pratar om den överallt just nu. Provkollade en gång för länge sen men fastnade inte, tydligen såg jag inte ens klart ett avsnitt märkte jag nu. Den är helt ok, inte bästa serien jag sett men nu har jag ändå fastnat och vill veta hur det går.
 
 
Har haft två lugna arbetsdagar nu vilket har varit skönt. Nästan lite för lugnt. Det är en övergångsperiod nu då projektet inte är helt klart. Får se hur det blir sen om de lyckas få till en ny roll åt mig eller vad det blir. Är inte bekymrad över det, vill mest bara bli färdig med världens tråkigaste projekt haha. Tur att det är en bra erfarenhet åtminstone så något gott kommer ur det. ;P
 
Tog ut lite komp och gick tidigare idag, mötte Tommy i Vällingby c. Gnarly såklart. ;) Blev mat där för mig denna gång också. En Mojito och pepperonipizzan jag ätit där tidigare. Så saftig och god! Märker dock nu att den måste varit väldigt salt för jag är sjuuukt törstig nu.
#1 - - Amanda:

Åh vad god pizzan såg ut! blev sjukt sugen haha :p

#2 - - Anna:

Ni får bjuda in oss till Gnarly 😜