Short week

Älskar korta veckor! Får passa på att njuta för denna vecka har den sista röda dagen, typ fram till jul? Också därför jag jagar rätt jobb som en galning, för livet består ju av så sjukt mycket jobb att om man inte trivs där så ruttnar man. Särskilt under de låååånga vintrarna.
 
Denna vecka är rätt lugn jobbmässigt vilket är skönt, men samtidigt har jag haft för lite att göra. Hellre lite för mycket än för lite ändå. Blir så uttråkad och kollar på klockan hela tiden. Och denna roll har varit jobbig på det sättet att det är aldrig riktigt är tydligt vad jag ska göra eller hur jag ska göra det haha. Men det är en himla bra erfarenhet dock.
 
Montera grill! :)) Äntligen köpt en. Hata engångsgrillar!
 
Har varit så sjukt trött senaste veckorna. Brukar bli piggare till sommaren men vet inte vad det är nu riktigt. Har inte orkat göra något efter jobbet, men det måste ändras snart innan sommaren tar slut haha. Det går ju så jävla fort. Saknar värmeböljan men det är lite skönt ändå att det inte är för bra väder när man jobbar. Det jag tycker är jobbigt är när det är väldigt grått eller regnar för då blir jag automatiskt lite nere. Och ännu tröttare. ;P
 
Nu är jag redo för semester i alla fall. När lönen kommer ska vi växla pengar inför resan, och köpa lite fler nya t-shirts till Tommy. Gillar inte när man har gamla kläder på nya resor haha. Vi skämtar om att han är min Ken-docka för jag älskar att shoppa åt honom. To be fair så hade jag faktiskt ingen Ken-docka när jag var liten, bara Barbies.
 
Beställde 3 st sexpack longdrinks på flyg-taxfreen hem också. :) För 200 spänn, bra pris. Så har man lite sommardrinks. Så enkla och goda.
 
#1 - - Anna:

Aaa smart med en liten klotgrill ☺️