Shopping with the ladies

Saturday night, men blir nog snart läggdags haha. Har den otroliga turen att ha blivit förkyld precis nu när jag ska börja nytt jobb. Det sista man vill är att komma dit helt snorig och äcklig första dagen haha. Förhoppningsvis är det värsta över till dess. Var så länge sen jag var sjuk att jag inte fattade att det var en förkylning först. Tänkte bara "vad konstigt att jag plötsligt snyter mig och nyser hela tiden". ;P

 

Har haft en bra dag i alla fall! =) Mötte Anna, Miranda och Camilla i stan vid tolv. Shoppingdags! Först gick vi till ett café i Gallerian och fikade och snackade skit. Sen började shoppingen. Det blev tyvärr inte så mycket som jag tänkt, men det blir det ju typ aldrig. Man blir så himla trött av att shoppa haha. Särskilt när det är fullt med folk p.g.a löning, och lägg till förkylning och kraftig huvudvärk på det. Jag köpte en ny kajalpenna, ett par snygga svarta jeans med låg midja från BikBok och en tunn tröja från H&M som är work-appropriate att ha under kavaj tänkte jag.

 

​Det var lite Sex and the City-feeling idag faktiskt, sitta på ett fik och snacka sex (bland annat) haha. I like it. Vi börjar komma upp i deras ålder också dessutom ;) Om några år i alla fall!
 
Ella sov nästan hela tiden och var så snäll :))
 

Efter besöket hos kiropraktorn har ryggen och nacken blivit mycket bättre. Är mycket mindre stel och har knappt ont. Det tråkiga är däremot att det som var värst - huvudvärken - har inte blivit bättre. Förhoppningsvis har det med förkylningen att göra, så kanske det blir bättre när den är över.

 

På sätt och vis är det ju bra att man inte får så mycket köpt på en gång, då kan man shoppa fler gånger istället. Nästa gång kanske på en vardag och inte precis efter lön haha. Det var inte bästa timingen men ville vänta till lön men ändå komma iväg innan jag börjar på nya jobbet.

 

Blir nog en tidig kväll, sov inte jättebra inatt och har svårt att somna om när jag vaknar tidigt. Imorgon blir det bara att vila ordentligt, vill verkligen må bra på måndag. Börjar bli lite nervös över hur det ska gå, vet inte riktigt vad som väntar och hur allting kommer att vara men vill verkligen att det ska gå bra.