Drink about anybody else but you

Har haft en jättemysig dag. Började med att vi sov ut till halv tolv. Tog en kaffe, sen begav jag mig till gymmet en snabbis. Kom hem, duschade, käkade knäckemackor med avokado och sen gick vi ut.
 
Skulle ta en promenad mot Hässelby men blev Vällingby som vanligt haha. Det var 18 grader men kändes varmare i solen. Gick i bara t-shirt och shorts för första gången. Måste medge att jag frös vid vissa tillfällen men för det mesta var det skönt. ;)
 
Blekast i stan ;D

 
Blev lite chill på Gnarly, snackade Karpathos och jag längtar nu ännu mer. Jag köpte ett rött Nike träningslinne från Stadium. Handlade på Hemköp (bland annat ett och ett halvt kilo godis... nytt rekord :S) och tog en glass på vägen hem. :)
 
Gjorde en egen jättegod sallad till middag och nu är det soffhäng. Är sugen på att se en ny serie eller film tror jag.
#1 - - Anna:

Salladen såg god ut 😃

#2 - - Amanda:

mm gott med sallad o med godis o med glass! haha :)
Vi såg just klart serien "the rain" på netflix. Ingen jätteny handling kanske men ändå väldigt bra!