Every word shot down in flames

Måndag igen. Har haft ännu en riktigt bra helg. :)
 
Fredagen kommer jag knappt ihåg för vi gjorde så "mycket" i helgen haha. Men jag åt chips i alla fall. ;) Grillchips med 30% mindre fett och bara halva påsen. Sååå duktig. Not hahaha.
 
I lördags blev vi hämtade av Nicklas och Malin i en cab (såå nice) och drog till Kanaanbadet för att spela minigolf. Det gick bra för mig typ vid den två första hålen, sen gick det bara utför haha. Dessutom var det alldeles för många hål så jag tröttnade och gav upp halvvägs. Glassen på slutet var det bästa. ;P
 
 
Sen hängde vi på Gnarly med Eva. Bubbel och stek i solen. På vägen hem köpte vi med oss pizza. Bättre kan det nästan inte bli.
 
Igår åkte vi till Mall of Scandinavia - äntligen! Har inte varit där sen bilen åkte in på service för två månader sen, där den fortfarande är. Men Anna o Tobbe hade bjudit med oss att se Deadpool 2 så värt att åka in kommunalt. Dessutom tar det faktiskt bara en halvtimme så det är inte så farligt egentligen. Man blir lite lat av att ha bil bara, haha.
 
I didn't make the cut :(
 
Först gick vi runt i butiker. Jag tvingade Tommy och han var supergrumpy. Sen köpte jag ett linne och ett par assnygga solbrillor åt honom från Superdry så då blev han glad igen. ;) För mig blev det lite från H&M; en klänning, en bh, en tröja och två toppar.
 
Har planerat vad jag behöver köpa mer inför resan nu, tänkte för en gångs skull inte köpa överdrivet många nya "engångs-bikinis" haha. Nöjer mig med två nya i år + två nya solbrillor och lite fler toppar. Och klänningar. Okej nu lät det som jättemycket. Men ingenting mot hur mycket nytt jag brukar köpa.
 
Min snygging i nya brillz <3
 
BÄSTA bion!
 
Sen satte vi oss på O'Learys uteservering en stund. Och så var det dags för Deadpool 2 på VIP bio. Fattar inte att vi inte gått på det förut! Assköna fåtöljer och mat och drinkar som serverades. Så sjukt nice. Jag och Tommy beställde för 500 spänn haha. Jag tog en pommes med BBQ dip, en hallonmojito, en Bonaqua, Marabourulle och så delade vi på en stor popcorn. Så sjukt nice med pommes på bion. ;D Och filmen var sjukt bra.
 
 
Kan typ inte komma ihåg någonsin då vi haft en maj månad med så bra väder som denna? Helt otroligt. Trodde det skulle bli lite kallare nu men det är fortfarande sommarväder. Det bästa med det är att det känns som att denna månad har varit juni så hela sommaren kommer kännas längre. Om det inte blir höst i augusti istället bara för det... *ta i trä*
#1 - - Anna:

Lovely weekend! Vi får gå på fler VIP dejter ;)