Right now I'm in a state of mind I wanna be in like all the time

Fredag! Alltid efterlängtat, men denna vecka har faktiskt varit min bästa hittills på detta jobb. På nästan two month anniversary'n (imorgon är den exakt men då jobbar man ju inte).

Igår köpte jag varsitt fitnessarmband åt mig och Tommy, vi hade kollat lite på det för några veckor sen. Inget fancy men kul att testa. Är faktiskt intressant att se. Kanske lite mer intressant när man faktiskt tränar haha. Men den mäter puls, steg, brända kalorier och sömn. Och så är det en klocka förstås. Och man kan få notiser.
 
Pulsmätaren var lite skum först, den behövde väl vakna till haha. Satt bara på kontoret medan den under loppet av en timme visade en puls på allt från 60 till 122 haha.
 
Dagens puls, mycket upp och ner haha. Men vilopulsen ser ju bra ut i alla fall :)

Inte så mycket djupsömn om man ska tro på denna.. den biten tror jag på, däremot stämmer det inte riktigt i slutet. Vaknade före 5 men somnade om efter ett tag. Ska bli spännande att se efter inatt, brukar sova mycket bättre på helgerna :)
 
Idag käkade vi lunch på Dramaten-trappan i solen, jag och några kollegor. Mycket trevligt! Man behöver verkligen komma ut lite på dagarna. Jag har varit dålig på det och varit instängd på mitt lilla rum mest hela dagarna. ;P
 
Tommy hämtade mig vid Islandstorget efter jobbet. Åkte till City Gross och handlade lite smått, sen köpte vi med oss gyros från Grekiska Kolgrillen. Sjukt gott! Därefter blev det lite bubbel på balkongen. Fira sommaren, bilens återkomst och att han just fick löneförhöjning vilket alltid är välkommet. ;)
 
<3
 
Nu har jag precis onlineshoppat lite! T.o.m det var tråkigare än förväntat, jag gillar tydligen inte alls shopping längre verkar det som? Är typ mer jobbigt än kul. Däremot kommer det bli roligt att få grejerna. ;)

Först beställde både jag och Tommy linser från Lensway, och så fick man ett par solbrillor på köpet som han valde ut. Jag måste också köpa det, minst två par nya tänkte jag. Men de måste provas.
 
Sen beställde jag två böcker från CDON till semestern, och Frank Dandy-undies till karln. De är så himla snygga. Last but not least blev det två t-shirtar och en bikini från Zalando men de visar jag inte nu. Kommer bilder med dem på sen istället. ;P
 
När de här är på blir bara for my eyes only dock ;)

Semesterläsning :))