Something in you lit up heaven in me, the feeling won't let me sleep

Två veckor i rad med röda dagar, rena semestern nästan. ;) Den här veckan är det som att man får två fredagar och två lördagar, lyx.
 
Igår kväll var det middag hos svärföräldrarna, alltid trevligt. Den familjen är rolig haha. Jag fick (nästan) alla att prova en sån där abroller som de hade hemma. Jag försökte använda den på gymmet sist men det var fan omöjligt haha. En god middag och tre glas bubbel senare, promenerade vi hem ca halv tio. Fortfarande ljust och varmt ute! Sommaren är här. Stupade i säng när vi kom hem, efter avklädning och tandborstning såklart. ;P

Promenaden hem igår kväll, kisiga ögon men även lite lulliga ;) <3
 
På jobbet har det blivit lite lugnare vilket är skönt, saker och ting är under kontroll. Har fått approval på mina tjänsteresor så i början av juni åker vi till Köpenhamn och Helsingfors. Något som har varit en liten töntig dröm för mig är att få känna sig som en riktig businesswoman och åka på affärs-flygresa i kavaj haha. En liten dröm som går i uppfyllelse. ;)
 
Varje år ser jag alltid fram emot att shoppa nya vårkläder för det är alltid det roligaste att shoppa efter en lång tråkig vinter. Men senaste åren tycker jag vi knappt haft någon vår, det går typ direkt från vinter till sommar. I alla fall så går det så sjukt fort att jag inte hinner shoppa något innan våren är över haha. Nu är det dags att shoppa sommarkläder istället. :) T-shirts, shorts, bikinis. Det roliga är att jag köper minst tre nya bikinis per år fast jag är utomlands en-två veckor om året haha. De är nästan som engångsbikinis.
#1 - - Anna:

Cute couple 😍