Different World

Efter en rätt skön vecka workwise (snabbt har den gått också) var det dags för party igår. :)
 
Jobbet hade sin julfest/vinterbankett igår kväll så hela dagen var det feststämning överallt, folk hängde upp klänningar, fixade sig och dukade fram bubblet vid 16. Mina kolleger som skulle gå på det drog strax före fyra för att förfesta hemma hos en annan kollega.
 
Själv tog jag en taxi från kontoret till Miranda för att köra vårt förkrök. Lyxade till det med två taxiresor igår haha, jag som nästan aldrig åker taxi. Men det var så himla kallt ute och sen var det så korta sträckor så var inte så dyrt. Kändes rätt lyxigt.
 
Udda japanskt godis haha
 
 
Var hos Miranda runt 16.30. Vi åt, drack och lyssnade på Alan Walker såklart. Blev Prosecco, choklad Minttu shots och varsin drink. Miranda bjöd på japanskt glassgodis? Super weird. Är inte avis på deras godis haha.
 
Sen tog vi taxi till Nobelberget för att gå på Alan Walkers konsert. Var ingen kö eller någonting, precis lagom stor (liten) arena för att vara intimt, merch (fick äntligen köpt en AW-hoodie! försökte ju beställa på nätet men det gick inget vidare...) och bäst av allt hade de bar. Vi fick visa leg när vi skulle gå in på stället också haha. Still got it. ;)
 
Blev en Mojito och en GT var. Konserten var grym såklart, fast vi blev ganska trötta på slutet. Ställde oss lite längre bak efter halva. Tommy körde dit lite snabbare än väntat, så konserten var inte helt slut när vi gick (misstänker att han körde min favorit Diamond Heart sist, surt).
 
Snygga som vanligt haha
 
Träffade en kollega på toaletten också haha, så kul. Hade hört att hon också skulle på konsert men inte vilken. Sen när jag kollade instastory på vägen hem visade det sig att Åsa också hade varit där. Så sjukt, hon och jag som har så olika musiksmak. Men något gemensamt i alla fall.
 
Så vi fick alltså skjuts hem av Tommy. <3 En del av min födelsedagspresent. ;) Var jättehungrig när jag kom hem så gjorde några mackor, sen borstade jag tänderna och stupade i säng. Sov inte särskilt bra inatt, brukar bli så efter alkohol. Gick upp före 9 t.o.m. Natten innan vaknade jag vid 3 och kunde inte somna om, så hoppas verkligen på en riktigt god natts sömn inatt. Tur att det bara är lördag.
#1 - - Anna:

Snygg tröja! 😁🤘🏻