Höstlovsvecka

Höstlovsveckan har gjort det väldigt lugnt på jobbet. Värst var väl i torsdags, då hade jag knappt något att göra. Dagen går såå långsamt då. Men annars har det varit fredagsfeeling hela veckan för att det varit så lugnt och för att vi visste att vi skulle jobba halvdag i fredags och sluta kl.13. :))
 
Var jätteskönt att sluta tidigt och hinna se lite dagsljus. Känns som vi knappt börjat jobba innan det var dags att åka hem. :D Det blev både godis och chips i helgen. Jag är ingen godisråtta vanligtvis (föredrar chips eller annars bakelser, glass) men det var en avdelning på jobbet som hade lite Halloween-firande i veckan och hade massa godis framme och sen dess fick jag rejäla godiscravings.
 
Nu däremot är jag så äcklad att jag inte kommer äta godis på ett bra tag igen haha. Vaknade med värsta sockerbaksmällan idag och är fortfarande lite illamående. Idag blir det bara vatten och mat (wokrester från igår).
 
Uh kan knappt titta på det här nu haha
 
Igår var vi uppe tidigt (för att vara helg), gick upp vid 9. Åkte till Tommys kontor för att byta till vinterdäck på bilen. När han gjort det (och jag tittat på ;P) så åkte vi till Pulsen i Rotebro för att storhandla. Han hade fått presentkort där efter ett jobb nämligen.
 
Handlade för 900 spänn, det var bra jobbat för att vara vi för vi storhandlar aldrig. Gillar inte att handla i såna där "billiga" affärer alltså. Var knappt någon kö men tog ändå jättelång tid för att en eller två kassörskor var helt nya, en kund betalade med mynt (!) och en krånglade över typ 2 kr på ett kvitto. Usch fy och blä för såna människor. Shop Express och snabbkassor is the shit. Men det var bra med presentkort i alla fall. :)
 
Sen var vi bara hemma resten av dagen. Tror jag såg fyra filmer haha. Bland annat filmen om Steve Jobs med Ashton Kutcher (yuum) och Fighting med Channing Tatum (yuum 2). Ännu en lugn och skön helg. <3
#1 - - Anna:

Är heller ingen godisälskare men bakelser o chips 🤗