Just another birthday

Redan onsdag imorgon, gillar farten på den här veckan. Så mycket skönare än förra veckan då jag hade så många möten, usch fy och blä. Så tråkigt. Nu är vi back in business. :)
 
Igår fyllde jag år igen. 29. Bara ett år kvar till 30. ;O Ingen kris ännu. 25-årskrisen var nog värst haha.
 
Hade faktiskt den bästa födelsedagen på många år trots att jag jobbade. Fick grattis av kolleger, choklad och så hade chefen bakat min favorit - kärleksmums som var supergoda yuum.
 
Sen hämtade Tommy upp mig på vägen så slapp gå hem i kylan från tunnelbanan. Hemma fick jag presenter, och han hade vikt tvätten. Sen lagade han pannkakor (min önskemiddag, man kan tro att jag fyllde 9 och inte 29 ;P). Näe fick faktiskt mersmak efter våfflan på hotellfrukosten i söndags. Det vart med Nutella, vaniljglass och hallonsylt. :D
 
På kvällen såg vi två asroliga filmer och så fick jag massage. Supermysig kväll. Efter spahelgen och denna kväll är jag som nykär igen haha.
 
Dog av garv när Tommy skickade att han hade köpt denna till mig, fastspänd i bilen också hahaha. Den bästa presenten någonsin är hur han får mig att skratta. :D
 
Emmas grattisfail idag haha