Shopping

Saturday night - mysfaktorn är maximal. :)
 
Igår åt vi hemmagjorda hamburgare till middag framför senaste Modern Family (en av få serier jag och Tommy följer tillsammans). Sen såg jag resten av mina fredagsserier själv.
 
Idag vaknade vi vid 9:30, fick kaffe på sängen och låg kvar o slöade en stund. Så skönt när man kan göra det.
 
Passade på att ha icke work-appropriate pants idag
 
 
Sen åkte vi till Täby centrum för att träffa mamma och Karo. Hon hade en påse med födelsedagspresenter åt mig, och så fick jag ett presentkort på Hollister som jag önskat mig. :)) Naturligtvis började vi med att gå till Hollister haha.
 
Jag köpte ett par mjukisar (får aldrig nog av nya mjukisar haha) och två tröjor. Tommy var tjejen denna gång, han behövde byxor så vi spenderade 45 minuter medan han skulle prova, byta storlekar o hålla på. Till slut köpte han tre par som var på rea, riktigt kap.
 
 
Efter det gick vi till Rusta och kollade lite. Behövde inte så mycket just nu dock, blev bara tandkräm och en ny toaborste. Slutligen satte vi oss på ett café och fikade lite. Mamma och Tommy visade varandra fula bilder på mig, taskiga. ;P
 
Handlade lite på ICA och sen åkte vi hem och nu har vi supermysigt hemma. Körde igång en tvätt och nu chillar jag i soffan och käkar Maltesers. Njuter av tanken på att få sova ut imorgon också. :D
#1 - - Anna:

Är det inte kallt med så stora hål i jeansen 😱 Mysig helg!

#2 - - Emma Engström:

Låter inte som att det varit tokigt! :D