I wish that I did not know, where all broken lovers go

Saturday night. :)
 
Det har varit en väldigt lugn vecka på jobbet, faktiskt lugnaste veckan sen jag började. Lite för lugnt till och med. Det lär bli mycket mer att göra senare när vi blir mer involverade i fakturering, det ser jag fram emot. Det är skönt att inte vara stressad men inte kul att rulla tummarna heller. ;P
 
Köpte nya vinterskor i veckan, så varma och sköna :) Tommy klagade på att det är såna som "alla andra har" men vem bryr sig.
 
Yuuuum
 
 
Igår blev det entrecote och pommes till middag och seriekväll. Idag har vi varit i Mall of Scandinavia. Förstår varför jag inte varit där så mycket på sistone, fy fan det är ju en mardröm. Fullt med folk och bara den ena skrikande ungen efter den andra. Får en att aldrig vilja ha barn alltså.
 
Gick först runt lite, ville köpa nya Assassin's Creed (enda spelet jag faktiskt är grym på ;D) men det var slut. Får vänta lite. Sen käkade vi tapas som tidig middag. Beställde in fem rätter; vitlöksbröd, chicken wings, tigerräkor, nachos med guacamole och en charkbricka. Var asgott, särskilt vitlöksbrödet.
 
Anna hade ett eget bord haha
 
Sen var det biodags. Mötte Anna och Tobbe i VIP-restaurangen. Vill bara gå på VIP-bio nu haha. Jag beställde veckans biodrink som var en Venom-drink (gin, citron, viollikör och "venom blood"), och filmen vi såg var såklart Venom. Den var jättebra. :)) Vi ser typ bara Marvel-filmer på bio. De andra två vi sett i år är Black Panther och Deadpool 2.
 
Nu är vi hemma igen. Tommy var lite sotis att han inte kunde ta en öl på bion för att vi tog bilen, men han får ta en nu hemma istället. Jag är fortfarande asmätt efter tapas och biosnacks, blir vila i soffan resten av kvällen. ;)
#1 - - Anna:

Det var mysigt med bio 😁😁