I'm winning the war now, I'm winning it all now

Imorgon är det fredag! Bästa dagen på hela veckan. :))
 
Förra helgen hade jag fixat babyshower åt Anna (och Tobbe). Den var inte direkt traditionell, det var inte en överraskning och det var inte bara tjejer.
 
Vissa var helt bebistokiga, medan jag känner att ju fler bebisar och gravidmagar jag ser desto mer ointresserad blir jag haha. No offense till alla preggos och de med kids. ;P Diskuterade det med en kollega häromdagen, jag sa att jag tyckte att de allra flesta kvinnor verkar bli som tokiga så fort de ser en bebis. Hon påstod att många bara låtsas för att inte verka känslokalla. Jag skulle aldrig göra det, "det skiter jag fullständigt i" sa jag haha. Det är för övrigt en grej som jag älskar med att bli äldre, jag skiter verkligen i vad folk tycker och det är sååå-åå skönt.
 
 
I veckan har det varit jobb och åter jobb. Det är fortfarande rätt lugnt emellanåt men det är en kollega i Norge som ska börja på en helt annan avdelning snart så då kommer all hennes fakturering landa på vårt bord vilket säkerligen kommer vara en hel del. I look forward to it. Folk börjar redan gå till mig med frågor kring sånt trots att jag är så ny. Men det är kul. :D
 
Igår hade vi en liten AW. En lugn en för en gångs skull vilket var skönt, i alla fall på en onsdag. Vi var på Cavabaren som bara ligger några meter från jobbet. Blev ett glas cava, en GT och lite tapas. Chorizo och klyftpotatis. Precis lagom.
 
 
Kändes tråkigt att missa en hemmakväll dock. ;P Låter väl superlame att tycka så, man har ju hemmakvällar hela tiden. Men jag blir extremt introvert på hösten/vintern. Kan max planera in två aktiviteter per vecka, mer orkar jag bara inte mentalt.