Into the fire, breakin' through the wires

I fredags köpte jag och Miranda biljetter till Alan Walker i november. :D Ser verkligen fram emot det! Har missat honom två gånger, en gång på Summerburst då han spelade så tidigt att jag fortfarande var på jobbet, och en gång på Weekend-festivalen då han var så sen att vi var tvungna att gå för att inte missa Tïesto. För tredje året i rad har han gjort årets bästa låt så nu är det dags. 2016 var det Faded, 2017 Alone och 2018 Diamond Heart. Och en massa andra grymma låtar såklart.
 
 
Igår åkte jag och Tommy till stan. Blev först en fördrink på Hard Rock (okej två fördrinkar) med Nicklas, Malin, Alexandra och Linnea. De hade massa goda drinkar, jag tog bl a en med tre olika sorters sprit som inte smakade någon sprit alls. Kan inte ha varit mycket i. ;P

Sen var det tapas och sangria på Aqui. Fantastiskt ställe verkligen, jättehärlig personal och supergod mat. Vi beställde först in två liter sangria. Blev lite overboard med rätterna dock haha. Typ 5 rätter var + 2 charkbrickor som vi delade på, så det blev över 20 rätter haha. Fick knappt plats på bordet. Det var så kul när de kom in tre servitörer på rad med flera tallrikar i händerna och bara ställde in mat efter mat och det tog aldrig slut. ;D Har inte varit så mätt på åratal, fick nästan svårt att andas haha.
 
 
Efteråt gick vi till Retro där det blev några drinkar till (inte för min del dock, var så mätt att jag inte ens kunde få i mig något flytande). Jättehärlig eftermiddag/kväll, var i säng runt midnatt. Nu blir det en riktig chillsöndag.
#1 - - Anna:

Jäkla vad mkt mat 😆