Tuesday Update

Tredje veckan på nya jobbet. Igår började en ny kollega i vårt team så jag är i alla fall inte nyast längre, det är skönt. :) Men längtar verkligen tills jag är så säker på det jag gör att det snarare är undantag än regel att behöva fråga folk om saker. Kommer ta tid på detta jobb dock, är ju så mycket ad hoc. Men det är ju det som å andra sidan gör det roligt. Det får ta lite tid.
 
En annan grej workwise är att jag verkligen måste lära mig att ha lite karaktär haha. Det är så mycket fikor och även om det inte är till min avdelning blir det ofta leftovers. Bara för att det finns gör inte att man måste tacka ja.
 
Känner redan att jag blir lite smått nere när det blir mörkt, vill inte ens tänka på hur det blir senare.
 
Men idag har jag bokat spahotell med övernattning åt mig och Tommy, helgen innan min födelsedag i november. Man har ju inte så jättemycket att se fram emot såhär års så det känns perfekt. Ska bli så mysigt. <3